wawo Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Więc tak - jest sobie kontrolka sygnalizująca pracę na gazie, gotowość przęłączenia, wyczerpywanie się gazu, przęłączająca na benzynę. I ona przestał się świecić. Generalnie - pracuję wyłącznie na benzynie. Kable od kontrolki nie są naderwane, bezp. ok, przewody do aku - też wydaja się ok, silnik krokowy pracuje. Tyle. Cóż się stało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 ... pracuję wyłącznie na benzynie... Cóż się stało? Spaliły się ścieżki przy przekaźnikach w komputerze Autronica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Czasem ta instalka się "zawiesza" na trybie "tylko noPb" i wtedy nie można guzikiem zmienić trybu pracy: noPB/auto/awar. LPG. Jest na to sposób, który kiedyś odkryłem - trzeba odłaczyć zasilanie centralki na kilkanaście sekund, aby się kondensatory rozładowały: wyjąć na chwilę bezpiecznik lub wyjąć wtyk z dużego złącza sterownika lub odłączyć akumulator, co kto lubi. Uwaga: nie jestem pewien, ale chyba po takiej operacji sterownik będzie ustawiony w takim trybie, w jakim był, ale teraz już można tryby zmieniać guzikiem, najlepiej po uruchomieniu silnika, wtedy łatwiej. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Czasem ta instalka się "zawiesza" na trybie "tylko noPb" i wtedy nie można guzikiem zmienić trybu pracy: noPB/auto/awar. LPG. Jest na to sposób, który kiedyś odkryłem - trzeba odłaczyć zasilanie centralki na kilkanaście sekund, aby się kondensatory rozładowały: wyjąć na chwilę bezpiecznik lub wyjąć wtyk z dużego złącza sterownika lub odłączyć akumulator, co kto lubi. Uwaga: nie jestem pewien, ale chyba po takiej operacji sterownik będzie ustawiony w takim trybie, w jakim był, ale teraz już można tryby zmieniać guzikiem, najlepiej po uruchomieniu silnika, wtedy łatwiej. Pozdr. Wszystko prawda - bezpiecznik wyjmowałem, nie ruszyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Spaliły się ścieżki przy przekaźnikach w komputerze Autronica? Z postów na elektrodzie, które w miedzyczasie przeglądnąłem, wynikałoby chyba, że w przypadku uszkodzenia przekaźnika kontrolka się świeci jak podczas pracy na LPG a samochód jedzie dalej na benzynie. U mnie w ogóle się nie świeci. Silnik krokowy chodzi - powinien czy nie, jeśli były uszkodzony przekaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 16 Września 2015 Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Może zepsuł się mikrostyk w przycisku, ja kiedyś wymieniałem. Sprawdź to: jak zewrzesz pin 12 (k. brązowy - ten obok pustego pinu nr 13!!!) do masy pin 11 (k. czarny i k. żółty) to zasymulujesz wciskanie przycisku. Możesz też omomierzem sprawdzić działanie przycisku po wyjęciu centralki mierząc na złączu. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.