kris1983 Napisano 21 Października 2015 Udostępnij Napisano 21 Października 2015 witam jakies 12 tys km temu zakładalem instalacje KME Nevo,wtryski Valtek,reduktor Palacar 200HP.Auto bardzo przyjemnie jezdziło przez ten czas a z nagle calkowicie zaniemoglo na gazie okazalo sie ze malo plynu w chlodnicy i zamrazalo reduktor.Ogarnelem jakos te ucieczki plynu i na gazie juz nieciekawie chodzil,wolne obroty drgania i slabe przyspieszanie.Zrobilismy z kolega test wtryskow na progamie NEVO i na 2 ostatnich bylo wyraznie mnie.Kolega podkrecil cisnienie na reduktorze do 1,45 bara,zrobil korekty tych wtryskow i srobil autokorekte i ustawil mapie na dordze.Fajnie znow zaczelo jezdzic.Dzisiaj rano ejdnak znow czkawka,troche mulowaty i raz mi nawet zgasl przed skrzyzowaniem.Odstawilem auto na 1 godzine i znow test i chodzilo ok.Zrobilem jeszcze tak 2 razy w ciagu dnia i zawsze ze tym drugim podejsciem auto jezdzi przyzwoicie,jak sie troche wystudzi na zimnie to znow zwlaszcza rpzy jednostajnej jezdzie ze stala predkoscia i obrotami szarpie.Co to moze byc?filtrow jeszcze nie wymienialem ,dzieki z gory za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 21 Października 2015 Udostępnij Napisano 21 Października 2015 To wymień te filtry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2015 Jeszcze mam takie pytanie.Walcze z uciekajacym plynem chlodniczym.Wszystko juz sprawdzilem i zostal reduktor,czy moze tak byc ze on zjada,badz puszcza na silnik plyn chlodniczy?jeszcze musze to jakos wykluczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Października 2015 Udostępnij Napisano 23 Października 2015 Jeszcze mam takie pytanie.Walcze z uciekajacym plynem chlodniczym.Wszystko juz sprawdzilem i zostal reduktor,czy moze tak byc ze on zjada,badz puszcza na silnik plyn chlodniczy?jeszcze musze to jakos wykluczyc Może tak być. Ale może też być tak, że dziurka robi się jak silnik jest ciepły a uciekający płyn wyparowuje. Śladów nie ma, a płuny ubywa ... No i najmniej wesoła sprawa - upg ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 23 Października 2015 Udostępnij Napisano 23 Października 2015 Jeszcze mam takie pytanie.Walcze z uciekajacym plynem chlodniczym.Wszystko juz sprawdzilem i zostal reduktor,czy moze tak byc ze on zjada,badz puszcza na silnik plyn chlodniczy?jeszcze musze to jakos wykluczyc Dymi nadmiernie z wydechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2015 nie dymi, troche pary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.