Skocz do zawartości

tadam jest


szyman

Rekomendowane odpowiedzi

Noooo, ładnie! :oki:

A masz to jakoś policzone?

Jaki Ty masz tam silnik w swoim autobusie? Na jakie moce finalnie liczysz?

Mnie cały czas chodzi po głowie taka operacja, ale obawiam się, że automat nie zniesie już podniesienia mocy/momentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noooo, ładnie! :oki:

A masz to jakoś policzone?

Jaki Ty masz tam silnik w swoim autobusie? Na jakie moce finalnie liczysz?

Mnie cały czas chodzi po głowie taka operacja, ale obawiam się, że automat nie zniesie już podniesienia mocy/momentu.

Nie przesadzaj, takie jak Twój są w C6 V6 3.0 HDI ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noooo, ładnie! :oki:

A masz to jakoś policzone?

Jaki Ty masz tam silnik w swoim autobusie? Na jakie moce finalnie liczysz?

Mnie cały czas chodzi po głowie taka operacja, ale obawiam się, że automat nie zniesie już podniesienia mocy/momentu.

ale co policzone ??

Motor jest RHK 120KM Zadowolony będę ze wszystkiego powyżej 150KM ideałem było by mieć 160-170KM

Dawno bym na twoim miejscu zrobił program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ten Twój RHK to nie ma IC, czy jakiś mały IC ma? Sorry, ale nie znam silników grupy PSA. Jestem wyłącznie użytkownikiem.

W moim pytaniu chodzi o to, czy jakoś świadomie dobierałeś wielkość chłodnicy oraz długość kanałów, czy po prostu "tak wyszło, fajnie że jest większy". A teraz czas na "program".

Bo na przykład chętnie bym Ci oddał swój autobus, abyś zrobił w nim coś podobnego, tylko chcę wiedzieć, co może mi to dać. Ja mam obecnie fabryczne 163KM, więc skąd mam wiedzieć, jakiego upgrade IC mi trzeba i co ewentualnie miałoby mi to dać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ten Twój RHK to nie ma IC, czy jakiś mały IC ma? Sorry, ale nie znam silników grupy PSA. Jestem wyłącznie użytkownikiem.

W moim pytaniu chodzi o to, czy jakoś świadomie dobierałeś wielkość chłodnicy oraz długość kanałów, czy po prostu "tak wyszło, fajnie że jest większy". A teraz czas na "program".

Bo na przykład chętnie bym Ci oddał swój autobus, abyś zrobił w nim coś podobnego, tylko chcę wiedzieć, co może mi to dać. Ja mam obecnie fabryczne 163KM, więc skąd mam wiedzieć, jakiego upgrade IC mi trzeba i co ewentualnie miałoby mi to dać.

Miał IC ale się rozszczelnił a koszt fabrycznego poraża, więc zapadła decyzja o FMIC. Wybór padł na taki  http://allegro.pl/intercooler-450x180x65mm-jak-forge-hks-od-fmic-eu-i5626360752.html większy cooler poprawia schłodzenie powietrza co przekłada się, na osiągi auta. Szczególnie zauważalne w upalne dni czy przy dynamicznej jeździe. Minusem  przy obecnym sofcie jest dłuższy czas napełnienia układu przez turbo. Tak naprawdę IC trzeba dobrać do turbosprężarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.