szyman Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 prawdopodobnie pierwsza 807 z FMIC teraz pozostało pojechać do zibisoft.pl na dorzucenie koksu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Kurde, chciałbym to u siebie, bo w ogóle nie mam ICka. Ale jakoś nie mam zacięcia i możliwości podłubać. Nie ma gdzie, nie ma kiedy... a niestety - w 307 z RHY nie jest to takie plug&play. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2015 największym wyzwaniem w 307 jest poprowadzenie rurek. sam montaż IC nie powinien być problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 12 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2015 Noooo, ładnie! A masz to jakoś policzone? Jaki Ty masz tam silnik w swoim autobusie? Na jakie moce finalnie liczysz? Mnie cały czas chodzi po głowie taka operacja, ale obawiam się, że automat nie zniesie już podniesienia mocy/momentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 12 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2015 Noooo, ładnie! A masz to jakoś policzone? Jaki Ty masz tam silnik w swoim autobusie? Na jakie moce finalnie liczysz? Mnie cały czas chodzi po głowie taka operacja, ale obawiam się, że automat nie zniesie już podniesienia mocy/momentu. Nie przesadzaj, takie jak Twój są w C6 V6 3.0 HDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 Noooo, ładnie! A masz to jakoś policzone? Jaki Ty masz tam silnik w swoim autobusie? Na jakie moce finalnie liczysz? Mnie cały czas chodzi po głowie taka operacja, ale obawiam się, że automat nie zniesie już podniesienia mocy/momentu. ale co policzone ?? Motor jest RHK 120KM Zadowolony będę ze wszystkiego powyżej 150KM ideałem było by mieć 160-170KM Dawno bym na twoim miejscu zrobił program. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 Ale ten Twój RHK to nie ma IC, czy jakiś mały IC ma? Sorry, ale nie znam silników grupy PSA. Jestem wyłącznie użytkownikiem. W moim pytaniu chodzi o to, czy jakoś świadomie dobierałeś wielkość chłodnicy oraz długość kanałów, czy po prostu "tak wyszło, fajnie że jest większy". A teraz czas na "program". Bo na przykład chętnie bym Ci oddał swój autobus, abyś zrobił w nim coś podobnego, tylko chcę wiedzieć, co może mi to dać. Ja mam obecnie fabryczne 163KM, więc skąd mam wiedzieć, jakiego upgrade IC mi trzeba i co ewentualnie miałoby mi to dać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 Ale ten Twój RHK to nie ma IC, czy jakiś mały IC ma? Sorry, ale nie znam silników grupy PSA. Jestem wyłącznie użytkownikiem. W moim pytaniu chodzi o to, czy jakoś świadomie dobierałeś wielkość chłodnicy oraz długość kanałów, czy po prostu "tak wyszło, fajnie że jest większy". A teraz czas na "program". Bo na przykład chętnie bym Ci oddał swój autobus, abyś zrobił w nim coś podobnego, tylko chcę wiedzieć, co może mi to dać. Ja mam obecnie fabryczne 163KM, więc skąd mam wiedzieć, jakiego upgrade IC mi trzeba i co ewentualnie miałoby mi to dać. Miał IC ale się rozszczelnił a koszt fabrycznego poraża, więc zapadła decyzja o FMIC. Wybór padł na taki http://allegro.pl/intercooler-450x180x65mm-jak-forge-hks-od-fmic-eu-i5626360752.html większy cooler poprawia schłodzenie powietrza co przekłada się, na osiągi auta. Szczególnie zauważalne w upalne dni czy przy dynamicznej jeździe. Minusem przy obecnym sofcie jest dłuższy czas napełnienia układu przez turbo. Tak naprawdę IC trzeba dobrać do turbosprężarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.