Majkiel Napisano 17 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2015 Czas powoli ogarnąć drobiazgi, które się nagromadziły i uprzykrzają użytkowanie Kropka. Wycieraczka szyby tylnej - jedyna metoda żeby włączyć ją, to albo wycieraczki przednie + wsteczny, albo spryskiwacz szyby tylnej. Uszkodzony przełącznik? Jak to się demontuje? Wycieraczka szyby tylnej żyje swoim życiem - ostatnio wiele deszczowych dni i objaw był taki, że podczas włączonych wycieraczek szyby przedniej czasem (ale nie zawsze) chodziła tylna. Czasami raz wytarła szybę, a czasami pracowała w trybie ciągłym.Obstawiam uszkodzoną wiązkę na łączeniu tylnej klapy z resztą budy - kable od ogrzewania już kiedyś lutowałem. A może to też coś w przełączniku zespolonym? Migacze - nie "odbijają". Też by wskazywało na wyrobienie się w przełączniku zespolonym. Miał ktoś tak? Do naprawienia? Zapalanie silnika - rano nie ma problemu, w ciągu dnia gorzej. Niezależnie od tego, czy jeżdżę na NoPb czy LPG objaw jest ten sam - trzeba dobrych kilka sekund "kręcić" rozrusznikiem żeby zaskoczył, a jak już zaskoczy, to i tak nie zawsze na dobre. Bywa tak, że popracuje niemrawo kilka sekund (a raczej potelepie się z 500 RPM) i zgaśnie. Świece wymieniłem, rozrusznik kręci żwawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 18 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2015 3. kolega miał w GP 1,3jtd , trzeba zmienić cały dynks , ori w ASO koszt chyba poniżej 400zł , wyrabia się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2015 3. kolega miał w GP 1,3jtd , trzeba zmienić cały dynks , ori w ASO koszt chyba poniżej 400zł , wyrabia się. Rozumiem, że to koszt samego "dynksa", bez wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 1,2 i 3 sugeruje, że pasuje wymienić cały przełącznik zespolony. Jeśli będziesz zmieniał - pomyśl czy nie warto dołożyć od razy opcji z tempomatem (jeśli jeszcze nie masz). Wymiana przełącznika nie jest skomplikowana. Można zdjąć poduszkę bez robienia dziurek w kierownicy - czego ASO nie chce się robić. Trzeba zdjąć poduszkę (dwie zapadki), odkręcić kierownicę, dwa plastiki na kolumnie kierownicy i przełącznik jest zamocowany jedną śrubką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 19 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 1,2 i 3 sugeruje, że pasuje wymienić cały przełącznik zespolony. Jeśli będziesz zmieniał - pomyśl czy nie warto dołożyć od razy opcji z tempomatem (jeśli jeszcze nie masz). Wymiana przełącznika nie jest skomplikowana. Można zdjąć poduszkę bez robienia dziurek w kierownicy - czego ASO nie chce się robić. Trzeba zdjąć poduszkę (dwie zapadki), odkręcić kierownicę, dwa plastiki na kolumnie kierownicy i przełącznik jest zamocowany jedną śrubką. Tempomatu nie mam, też o tym myślałem żeby wymienić przełącznik na taki z odpowiednią dźwignią Pytanie tylko czym się sugorować szukając przełącznika, żeby nie kupić jeszcze większego szrotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazzik Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Nie kupować najtańszego? Kupować od kogoś zaufanego? Można odczytać nr części i tam jest data produkcji obok jak dobrze pamiętam. Młodszy -> mniejszy przebieg -> mniej zużyty....? Choć gdybym wymieniał przełącznik, to serio szukał bym z tempomatem. Niestety przy tak słabym silniku (obecnie mam 191@400 i tutaj tempomat sprawdza się znakomicie) czasem jego używanie jest upierdliwe. Ale przy jeździe przez "wioski" gdzie 50 się ciągnie kilometrami - super sprawa. I jeszcze jedna zaleta o której ciężko mi mówić. Często ktoś mi wisiał na zderzaku (pomimo, a może przede wszystkim z powodu, przepisowej jazdy). Włączenie tempomatu skutecznie studzi mój temperament do uciekania takiemu, co na zderzaku wisi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.