Skocz do zawartości

Octavia 1,6 102km lpg Landi Renzo przełączanie na gaz.


PitersonLDZ

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Od miesiąca jestem użytkownikiem skody octavi 2008r z instalacja lpg Landi Renzo "Fabryczną".
Auto przejąłem od ojca, przez wiele lat jezdziłęm dieslami wiec nie jestem znawcą lpg, natomiast nutruje mnie fakt, że na gaz przełącza mi dopiero jak wstanie wskazówka temperatury czyli jest to ponad 50 stopni - około 60, do tego muszę "Butnać" ponad 2800 obrotów żeby się przełączylo na gaz co jest strasznie uciązliwe, ponieważ czasem się zamyśli czlowiek i jedzie na ok. 2200 i mimo że auto ma 90 stopni nie przełączy sie na gaz.
Czy ktoś z Was miał styczność z taka instalacja w tym samochodzie?

Jak to u Was wyglada/wygladalo?

Zadzwoniłem do Nagazu w Łodzi i powiedzieli ze diagnostyka 100 zł plus koszt zmian parametrów. co na ten temat sadzicie?

Pozdrawiam

Piotrek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z obrotami to jest jakiś błąd w ustawieniach, u mnie przełącza >2k. Temp przełączania mam ok 40, też mi wskazówka zaczyna iść do góry zanim się przełączy, ale auto się szybko nagrzewa więc nie jest to jakiś straszny problem.

Możesz mieć czujnik w złym miejscu i dlatego tak długo to trwa, musiałbyś zobaczyć czy dane z kompa LPG zgadzają się mniej więcej ECU auta.

Zadzwoń do innego warsztatu jeszcze, u mnie przegląd+wymiana filtrów+komp  80,-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lubisz go , prawda?

Jeśli za pierwszym podłączeniem nie spali inerfejsu ,to i tak nic nie zrobi.

Po co pisać takie porady ???

 

ale to Twoja wypowiedż jest smieszna.

ja dawno temu, nie mając żadnego doświadczenia w ustawieniach kupiłem sobie kabel i niczego nie spaliłem, a poustawiałem na lepsze. 

akurat instalacja landi renzo ma kiepawy interfejs, ale mimo wszystko temperature i obroty ustawia się bardzo łatwo. biorąc pod uwage fakt, ze gazownik bierze za to ponad 100 zł, a kabel kupi sie za 40, to raczej nie ma sie nad czym zastanawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 na gaz przełącza mi dopiero jak wstanie wskazówka temperatury czyli jest to ponad 50 stopni - około 60,

 

w tej instalacji najniższa temp jaką możesz ustawić to 40st. a czujnik w reduktorze i wskaznik na desce to dwa oddzielne tematy i nie ma się tym co za bardzo sugerować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za podpowiedzi :)

Pojade do "nagazu" w Łodzi i sie okaże co i jak, z ta temperatura to faktycznie moze przelacza przy 40, ale z obrotami napewno coś jest powalone a dziwne, bo nikt poza Aso nigdy w ustawieniach nie grzebal, i podobno od zawsze sie przy 3 tys dopiero przelaczalo

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 podobno od zawsze sie przy 3 tys dopiero przelaczalo

 

bo tak było ustawione. temperatura to jedno, póżniej obroty i jeszcze kwestia, czy ma się przełączyć przy dodawaniu gazu, czy przy spadaniu obrotów. ja miałem fabrycznie ustawione własnie przy spadku obrotów i jak był jeszcze niedogrzany, to po wciśnięciu sprzęgła potrafił zgasnąć. ustawiłem sobie na 2tys i rosnące obroty i jest super. nawet nie wiem kiedy się przełącza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lubisz go , prawda?

Jeśli za pierwszym podłączeniem nie spali inerfejsu ,to i tak nic nie zrobi.

Po co pisać takie porady ???

 

Po co pisać takie głupoty? To Ty sie zastanów co Ty napisałes?

Przez podłączenie kabla spalic interfejs  ;l

 

I czemu ma nic nie zrobić? a co on jest niedorozwinięty, że nie potrafiłby przestawić temp z 50*C za 30*C  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przez podłączenie kabla spalic interfejs 

Jeśli dostanie odpowiedni interfejs to nie spali. Ale dla Twojej wiadomości , interfejs od staga i ag zenith , nie wróży nic dobrego ...


I czemu ma nic nie zrobić? a co on jest niedorozwinięty, że nie potrafiłby przestawić temp z 50*C za 30*C  ?

Ależ oczywiście , każdy głupi przestawi w badziewnym landi temperaturę. Tak naprawdę to nic trudnego , ale czy ten każdy głupi będzie miał klucz sprzętowy , potrzebny do zmiany czegokolwiek? Niestety w wielu przypadkach ten klucz jest potrzebny ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dostanie odpowiedni interfejs to nie spali. Ale dla Twojej wiadomości , interfejs od staga i ag zenith , nie wróży nic dobrego ...

 

faktycznie kabel od staga nie zadziała w landi renzo, ale skoro mnie się nic nie spaliło, to może jemu sie też nie spali? zresztą jak się jest nieswiadomym, to sie za to nie bierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ oczywiście , każdy głupi przestawi w badziewnym landi temperaturę. Tak naprawdę to nic trudnego , ale czy ten każdy głupi będzie miał klucz sprzętowy , potrzebny do zmiany czegokolwiek? Niestety w wielu przypadkach ten klucz jest potrzebny ...

 

każdy głupi pobierze ten klucz z sieci. jest tego pełno. ja szukałem 2 minuty i działa już 2 lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat przełączania rozwiazany :)

ale no aż grzech nie opisać jak ASO Skoda Zimny sie nie popisał..., a wiec po kolei:

1. Dzwoniłem do Nagazu Stefanowskiego w Łodzi i powiedzieli mi, że są w stanie się podpiać i zmienić obroty bo ok 3 tyś to stanowczo za dużo i powiedzieli że koszt to ok 100 zł

2. Zadzwoniłem jeszcze do Skody bo mam tam zniżki, pozatym pomyślalem że skoro tyle lat co roku byly robione tam przeglądy to może tam coś mi ktoś przestawił i pojade podłączą zmienią i temat bedzie rozwiązany.
Dzwoniłem do nich a oni sobie zrobili infolinie, gdzie odbierają kobiety które nie są  stanie powiedzieć nic konkretnego,odpowiedzieć na żadne pytanie znają tylko ogolny cennik czytany na bieżąco z kompa i siema :) wiec poprosiłem o kontakt do doradcy i otóż Pan doradca, powiedział mi że nie ma opcji zmiany obrotów, że oryginalne ustawiają u wszystkich 2700 i Landi nie pozwoli tego obniżyć tak samo jak i temperatury - 40 stopni to minimum( i tak faktycznie jest) oraz 2700 stałe nie do obniżenia

3. Zadzwoniłem ponownie do Nagazu i spytałem czy, aby napewno dadzą rade to zmienić bo w Skoda Aso poinofrmowali mnie ze nie da rady, wiec nie wiem czy nie szkoda mojego i ich czasu zebym tam zajeżdzał, powiedzieli, że zapraszają mnie i na bank da rade to zmienić

Pojechałem pare minut i diagnosta zmienił na 1600, powiedział że zawsze tyle ustawiają w instalacjach Landi i jest to poprawna wartość, Koszt operacji ? 30 zł :)
Auto wkońcu przełącza się szybko, bez zbędnego gazowania a co za tym też szło szarpania przy przełączaniu no bo jak się przełączało przy ok 3 tys obrotów to robiło to swoje dla poduszki silnika, która zreszta po 80 tyś juz jest wywalona i nikt nia przegladach okresowych w Aso nawet tego nie zobaczył, nie poinformował.
 

To tyle, relacja zdana.
Dzieki za pomoc

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, pewnie klucz z neta spaliłby gosciowi interfejs, kompa, albo od razu fure.

Tak i zdechłby mu pies  :pukpuk:

Dobrze że się nie posłuchał i sam się za to nie brał. Nie wiadomo czy by to zrobił i jeszcze byłby parę złotych w plecy. A tak położył trzy dychy , ma ogarnięte i jest zadowolony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.