MalibooWLKP Napisano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 Witam! Witam! Pomalutku rozglądam się za "nowym" autkiem, w zasadzie mam dwa warunki co do moich samochodów: - automat, - klimatyzacja. Jako, że ceny zachęcają (5-6 tys., wiem szału nie ma) wyborem m.in. jest V40. Silniki 1.8 lub 2.0, autko ma być gazowane lub kupione już z podtlenkiem elpidżi. Pytanie mam głównie o ASB, jak się sprawują z tymi silnikami? Czy są to zwykłe hydrauliki? (taki byłby najlepszy) Czy ASO chętnie udzielają odpowiedzi co do historii i czy w ogóle? Na co generalnie zwrócić uwagę w tym modelu? Wszystkie odpowiedzi bardzo cenne. Pierwsze do oceny: http://otomoto.pl/oferta/volvo-v40-1-8-125km-automat-lpg-gaz-klima-alu-lift-polskory-zarejestrowany-tanio-ID6ye7of.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2015 No co tu można doradzić ? Cena robi wszystko podejrzewam ze egzemplarz w ofercie to skarbonka bez dna Co do ASB to w tak leciwym autku może wystapic awaria wszystkiego a to już sa niebagatelne kwoty Szukać zdecydowanie w tak wiekowym egzemplarzu manuala Co do klimy to rzadnych rewolucji albo działa albo nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esol Napisano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 Witam! Witam! Pomalutku rozglądam się za "nowym" autkiem, w zasadzie mam dwa warunki co do moich samochodów: - automat, - klimatyzacja. Jako, że ceny zachęcają (5-6 tys., wiem szału nie ma) wyborem m.in. jest V40. Silniki 1.8 lub 2.0, autko ma być gazowane lub kupione już z podtlenkiem elpidżi. Pytanie mam głównie o ASB, jak się sprawują z tymi silnikami? Czy są to zwykłe hydrauliki? (taki byłby najlepszy) Czy ASO chętnie udzielają odpowiedzi co do historii i czy w ogóle? Na co generalnie zwrócić uwagę w tym modelu? Wszystkie odpowiedzi bardzo cenne. Pierwsze do oceny: http://otomoto.pl/oferta/volvo-v40-1-8-125km-automat-lpg-gaz-klima-alu-lift-polskory-zarejestrowany-tanio-ID6ye7of.html Więc tak. Klima musi działać. Ewentualna naprawa to zadanie sprzedającego. Bez tego nie bierz. W tej pogodzie nie sprawdzisz wydajności. Silnik. Osłona do zdjęcia i sprawdź cewki czy nie popękane. Obroty biegu jałowego muszą być stabilne. W automacie to podstawa. Tu nie przegazujesz na półsprzęgle. Biegi muszą wchodzić bez dużego szarpnięcia. Kultura pracy na pb i lpg musi być taka sama. Kontrolka DSA nie powinna się świecić. Elektyka. Przy włączaniu kierunku nie może przygasać podświetlenie zegarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.