Skocz do zawartości

V40 do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Witam!

 

Pomalutku rozglądam się za "nowym" autkiem, w zasadzie mam dwa warunki co do moich samochodów:

- automat,

- klimatyzacja.

 

Jako, że ceny zachęcają (5-6 tys., wiem szału nie ma) wyborem m.in. jest V40.

Silniki 1.8 lub 2.0, autko ma być gazowane lub kupione już z podtlenkiem elpidżi.

 

Pytanie mam głównie o ASB, jak się sprawują z tymi silnikami?

Czy są to zwykłe hydrauliki? (taki byłby najlepszy)

Czy ASO chętnie udzielają odpowiedzi co do historii i czy w ogóle?

Na co generalnie zwrócić uwagę w tym modelu?

 

Wszystkie odpowiedzi bardzo cenne.

 

Pierwsze do oceny:

 

http://otomoto.pl/oferta/volvo-v40-1-8-125km-automat-lpg-gaz-klima-alu-lift-polskory-zarejestrowany-tanio-ID6ye7of.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co tu można doradzić ? :hmm:

Cena robi wszystko podejrzewam ze egzemplarz w ofercie to skarbonka bez dna :ok:

Co do ASB to w tak leciwym autku może wystapic awaria wszystkiego a to już sa niebagatelne kwoty :ok:

Szukać zdecydowanie w tak wiekowym egzemplarzu manuala :ok:

Co do klimy to rzadnych rewolucji albo działa albo nie :ok:  :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Witam!

Pomalutku rozglądam się za "nowym" autkiem, w zasadzie mam dwa warunki co do moich samochodów:

- automat,

- klimatyzacja.

Jako, że ceny zachęcają (5-6 tys., wiem szału nie ma) wyborem m.in. jest V40.

Silniki 1.8 lub 2.0, autko ma być gazowane lub kupione już z podtlenkiem elpidżi.

Pytanie mam głównie o ASB, jak się sprawują z tymi silnikami?

Czy są to zwykłe hydrauliki? (taki byłby najlepszy)

Czy ASO chętnie udzielają odpowiedzi co do historii i czy w ogóle?

Na co generalnie zwrócić uwagę w tym modelu?

Wszystkie odpowiedzi bardzo cenne.

Pierwsze do oceny:

http://otomoto.pl/oferta/volvo-v40-1-8-125km-automat-lpg-gaz-klima-alu-lift-polskory-zarejestrowany-tanio-ID6ye7of.html

Więc tak.

Klima musi działać. Ewentualna naprawa to zadanie sprzedającego. Bez tego nie bierz. W tej pogodzie nie sprawdzisz wydajności.

Silnik. Osłona do zdjęcia i sprawdź cewki czy nie popękane.

Obroty biegu jałowego muszą być stabilne. W automacie to podstawa. Tu nie przegazujesz na półsprzęgle.

Biegi muszą wchodzić bez dużego szarpnięcia.

Kultura pracy na pb i lpg musi być taka sama.

Kontrolka DSA nie powinna się świecić.

Elektyka. Przy włączaniu kierunku nie może przygasać podświetlenie zegarów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.