lukaszek1207 Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Witam, Ponieważ w kręgu moich zainteresowań znajduje się Opel Meriva z silnikiem 1.4 chciałem dopytać jak to cudo sie sprawuje? Nie oczekuje osiągów wyścigówki ale poprawnej niezawodności i w miarę niskiego spalania. Standardowo wkładają tam elektryczny ręczny. Czy do wymiany tylnych klocków potrzeba kompa czy idzie to ogarnąć jakoś samemu? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Witam, Ponieważ w kręgu moich zainteresowań znajduje się Opel Meriva z silnikiem 1.4 chciałem dopytać jak to cudo sie sprawuje? Nie oczekuje osiągów wyścigówki ale poprawnej niezawodności i w miarę niskiego spalania. Standardowo wkładają tam elektryczny ręczny. Czy do wymiany tylnych klocków potrzeba kompa czy idzie to ogarnąć jakoś samemu? Pozdrawiam nie wiem czemu chcesz zwykłe 1,4 bo auto jest dość ciężkie i żeby była moc to minimum to 120 koni by się przydało ale wiem, że nie każdy chce turbo samo auto dobrze się sprawuje, drzwi otwierane w przeciwną stronę rewelacja - bardzo fajnie się wsiada i wysiada do elektrycznego ręcznego łatwo się przyzwyczaić – w dodatku ma ten plus nad zwykłym że przy ruszaniu jak się zapomni to sam się „spuszcza” rewelacyjny tunel środkowy z podłokietnikiem przesuwanym jak tylko się chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Właśnie powoli zacieśniamy więzi z Merivą B - 120 konną . Na razie przejechaliśmy nią dopiero ok. 1000 km, ale już zauważamy jej zalety. 120 koni wystarcza . mniej ... nie wiem jak reaguje i może faktycznie być ciut malo. Nasza kręci się od 1500 obrotów co nawet przy asterkowym X16SZR budzi resprekt. . Niepodważalna zaleta to dużo miejsca w środku jak na nieduże w sumie auto i mnogość schowków ( u nas nawet pod fotelami). Więcej nie piszę , bo jeszcze za mało przejechałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 nie wiem czemu chcesz zwykłe 1,4 bo auto jest dość ciężkie i żeby była moc to minimum to 120 koni by się przydało ale wiem, że nie każdy chce turbo samo auto dobrze się sprawuje, drzwi otwierane w przeciwną stronę rewelacja - bardzo fajnie się wsiada i wysiada do elektrycznego ręcznego łatwo się przyzwyczaić – w dodatku ma ten plus nad zwykłym że przy ruszaniu jak się zapomni to sam się „spuszcza” rewelacyjny tunel środkowy z podłokietnikiem przesuwanym jak tylko się chce W sumie nie mam przekonania do aut z turbo - więcej osprzętu to i więcej elementów mogących ulec potencjalnej awarii. Druga sprawa, mój budżet nie pozwala zakupić tej wersji, a jedynie 1.4 w wykonaniu Enjoy. Auto ma służyc do spokojnego jazdy w trasie. Wiem ze 100KM to może być mało, ale cóż... Dla mnie plusem jest to że nie ma T, nie ma 3 cylindrów, dodatkowo ze ma nie zrywającego się łańcuszka rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 W sumie nie mam przekonania do aut z turbo - więcej osprzętu to i więcej elementów mogących ulec potencjalnej awarii. Druga sprawa, mój budżet nie pozwala zakupić tej wersji, a jedynie 1.4 w wykonaniu Enjoy. Auto ma służyc do spokojnego jazdy w trasie. Wiem ze 100KM to może być mało, ale cóż... Dla mnie plusem jest to że nie ma T, nie ma 3 cylindrów, dodatkowo ze ma nie zrywającego się łańcuszka rozrządu. tylko brak turbo będzie wiązało się z większymi obrotami a co za tym idzie większym spalaniem u mnie przy 3000 obrotów jest już prawie 130km/h warto pooglądać jak planujesz zakup na dłużej wersje z czujnikami parkowania + kamerka - naprawde fajny bajer z tego co ostatnio oglądałem to większość aut na rynku to import mniej lub bardziej uszkodzonych z zachodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.