mrarek Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Czy może ktoś podać z instrukcji obsługi (albo linki do tych instrukcji) w jakich temperaturach można mierzyć prędkość takim sprzętem? Przy -13*C średnio mi się uśmiecha dywagować z panem nt. minimalnej temperatury pomiaru. A mierzą takim sprzętem, co to oko się tam przystawia, a gdzieś widziałem test jak ten sprzęt zmierzył nawet prędkość budynku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukasKatowice180 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Każdy fotoradar ma określony zakres temperatury, w której może pracować. Często dolną granicą jest -10 albo nawet 0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Nie wiem, jak suszarka, ale alcoblow ma zakres pracy w temp. -5 do 40*C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Miałem sprawę w sądzie (nie przyjąłem mandatu) i wg homologacji było to chyba -20 albo -30. Mój pomiar był robiony przy -15, więc sędzia również to brał pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Czy może ktoś podać z instrukcji obsługi (albo linki do tych instrukcji) w jakich temperaturach można mierzyć prędkość takim sprzętem? Przy -13*C średnio mi się uśmiecha dywagować z panem nt. minimalnej temperatury pomiaru. A mierzą takim sprzętem, co to oko się tam przystawia, a gdzieś widziałem test jak ten sprzęt zmierzył nawet prędkość budynku! poszukaj sobie instrukcji ultralyte 20-20 z tym, ze polskiej instrukcji nie znajdziesz, bo jest napisana pod psiarnie. Oryginalna instrukcja ma calkiem inne zapisy niz polska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 po napisaniu posta wsiadłem w auto i heja do pracy. termometr pokazywał -18 do -17*C, po drodze dwa patrole suszące + dmuchające... no n ie wiem, jak tak można... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.