Skocz do zawartości

Łuszczące się pompy CR 1.6 i 2.0 TDI


rostex

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję informacji na temat łuszczenia się pomp wysokiego ciśnienia w silnikach 1.6 i 2.0 TDI z systemem Common Rail, uważanych jakoby za bezawaryjne. Czy wszystkie silniki 1.6 TDI dotyka ten problem? Mam wrażenie że powtarza się historia opiłkujących systemów Delphi z Forda, tym razem w wykonaniu Boscha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.