Skocz do zawartości

Wtryskiwacz czy przewód? Croma 1.9 16V


Rekomendowane odpowiedzi

No to przylazło do mnie fatum. Najpierw wylazła ruda na progu, potem obtarłem bok o niewidzialny słupek, a teraz wtrysk... chyba wtrysk? Czy może raczej obwód elektryczny? Google mówi o problemie elektrycznym, a nie mechanicznym.  Ruszając wtyczką niewiele się da wywnioskować. Boję się wypiąć wtyczkę, bo ten plastyk nie wygląda na taki, co wytrzyma choć jedno wypięcie, nie chciałbym zostać z połamanym plastykiem w ręku. 

Na zimnym wszystko OK, po rozgrzaniu wyskakuje check engine, zaczyna bardzo szarpać autem i FES pokazuje błąd: 

 

1: P0203 - Injector Cylinder 3 (1)
Injector Circuit Malfunction - Cylinder 3
The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault. 
 
Skasowanie błędu oczywiście nic nie daje. Pojutrze jadę do mechanika, ale nie chciałbym, żeby mi wcisnął jakiś kit, dlatego wolę zapytać czy to na pewno problem elektryczny a nie mechaniczny? 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawa stara jak silniki 1.9 16 V  :phi:  musisz sprawdzić cały przewód od 3 wtrysku w tej czarnej osłonie na 99,9% jest gdzieś przełamany trzeba będzie dosztukować  dłuższe przewody polutować i dobrze zaizolować, samą wtyczkę możesz wymienić  po kupnie nowej 5 min roboty ,u siebie wszystkie wymieniłem , jeżeli ułamiesz to plastikowe zabezpieczenie doraźnie możesz użyć opaski plastikowej i zabezpieczyć wtyczkę przed wysunięciem się z "gniazda"

 

tu masz namiary może innym też się przyda 

 

http://www.auto-czesci.auto.pl/489,Obudowa-gniazdo-wtyk-kostka-Z2-WTRYSK-NT lub

http://allegro.pl/wtyk-kostka-obudowa-wtryskiwacz-z-2-wtrysk-nt-i5014257054.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kolego za odpowiedź, ale sztukowanie przewodów to nie dla mnie zajęcie, jestem umówiony z mechanikiem w poniedziałek, mam nadzieję, że dojadę. 

Udało mi się wczoraj wyjąć wtyczkę i trochę się zdziwiłem, ponieważ wygląda tak, jakby była mokra w środku 8] coś mi się wydaje, że właściciel przede mną użył po prostu kontakt spray. A dzisiaj uświadomiłem sobie, że chyba źle liczę cylindry (wstyd się przyznać, coś mi się ubzdurało, że cylindry liczymy od prawej) i idę dzisiaj jeszcze sprawdzić ten właściwy - trzeci cylinder licząc od lewej stojąc przed otwartą maską. 

 

Edit: dobra, znalazłem naderwany przewód. Dzięki @@jaro190 !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.