gilbert3 Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 No to przylazło do mnie fatum. Najpierw wylazła ruda na progu, potem obtarłem bok o niewidzialny słupek, a teraz wtrysk... chyba wtrysk? Czy może raczej obwód elektryczny? Google mówi o problemie elektrycznym, a nie mechanicznym. Ruszając wtyczką niewiele się da wywnioskować. Boję się wypiąć wtyczkę, bo ten plastyk nie wygląda na taki, co wytrzyma choć jedno wypięcie, nie chciałbym zostać z połamanym plastykiem w ręku. Na zimnym wszystko OK, po rozgrzaniu wyskakuje check engine, zaczyna bardzo szarpać autem i FES pokazuje błąd: 1: P0203 - Injector Cylinder 3 (1) Injector Circuit Malfunction - Cylinder 3 The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault. Skasowanie błędu oczywiście nic nie daje. Pojutrze jadę do mechanika, ale nie chciałbym, żeby mi wcisnął jakiś kit, dlatego wolę zapytać czy to na pewno problem elektryczny a nie mechaniczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 kolego sprawa stara jak silniki 1.9 16 V musisz sprawdzić cały przewód od 3 wtrysku w tej czarnej osłonie na 99,9% jest gdzieś przełamany trzeba będzie dosztukować dłuższe przewody polutować i dobrze zaizolować, samą wtyczkę możesz wymienić po kupnie nowej 5 min roboty ,u siebie wszystkie wymieniłem , jeżeli ułamiesz to plastikowe zabezpieczenie doraźnie możesz użyć opaski plastikowej i zabezpieczyć wtyczkę przed wysunięciem się z "gniazda" tu masz namiary może innym też się przyda http://www.auto-czesci.auto.pl/489,Obudowa-gniazdo-wtyk-kostka-Z2-WTRYSK-NT lub http://allegro.pl/wtyk-kostka-obudowa-wtryskiwacz-z-2-wtrysk-nt-i5014257054.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2016 Dziękuję kolego za odpowiedź, ale sztukowanie przewodów to nie dla mnie zajęcie, jestem umówiony z mechanikiem w poniedziałek, mam nadzieję, że dojadę. Udało mi się wczoraj wyjąć wtyczkę i trochę się zdziwiłem, ponieważ wygląda tak, jakby była mokra w środku coś mi się wydaje, że właściciel przede mną użył po prostu kontakt spray. A dzisiaj uświadomiłem sobie, że chyba źle liczę cylindry (wstyd się przyznać, coś mi się ubzdurało, że cylindry liczymy od prawej) i idę dzisiaj jeszcze sprawdzić ten właściwy - trzeci cylinder licząc od lewej stojąc przed otwartą maską. Edit: dobra, znalazłem naderwany przewód. Dzięki @@jaro190 ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.