Ogion Napisano 26 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 (edytowane) Instalacja 2010 Objawy dokładnie takie same, jak w przypadku zimnego silnika - nie piszczy, nie załącza elektrozaworów, reduktor goracy, faza ciekła zimna. Obstawiałbym zapchany filtr (instalka przestała działać po zatankowaniu do pelna) gdyby poniższe: Diagnostyka pokazuje temperaturę gazu z kosmosu -47C (czujnik na listwie), a wody -20C (odczyt z parownika) - obie oscylują szybko w zakresie +- 2C (podczas gdy temp. otoczenia to +5). Spróbuję jeszcze zmostkować czujnik temperatury na parowniku. Cos coś jeszcze mogę sprawdzić przy pomocy kawałka drutu i miernika? (niepokojąco wygląda temp. gazu - czyżby padła centralka?) Edit po odłączeniu na chwile zasilania centralki lpg całośc zaczęła działać... Edytowane 27 Lutego 2016 przez Ogion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 19 Marca 2016 Udostępnij Napisano 19 Marca 2016 Temp. gazu jest wyliczane z temp. reduktora. Sensor reduktora jest podejrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ogion Napisano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Temp. gazu jest wyliczane z temp. reduktora. Sensor reduktora jest podejrzany. To chyba nie do końca prawda... internet podaje, że czujnik temperatury wody mam w reduktorze, a odczyt temperatury i ciśnienia (zintegrowany w jednym czujniku) wkreconym do listy RAIL. W każdym razie reset pomógl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.