johny128 Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Jeśli któregoś z kolegów denerwuje sytuacja, w której nie można wyłączyć całkowicie świateł w astrze j z 2014 to jest proste rozwiązanie tego problemu. Zamiast oryginalnego włącznika świateł takiego jak ten [zdjęcie poglądowe u mnie jest pojedynczy włącznik świateł p.mgielnych } zakładamy włącznik z funkcją auto wyłączenie świateł następuje po 2 krotnym przełączeniu włącznika w pozycję "0" domyślnie wskazuje pozycję "auto" I tu temat mógłby się zakończyć bo po zmianie wszystko jest ok. Ale w moim przypadku podświetlenie włącznika jest na czerwono, a kupionego na biało. Więc postanowiłem rozebrać włącznik i sprawdzić czy coś się da z tym zrobić. Podświetleniem włącznika zajmują się diody więc przy moich zdolnościach ich zmiana nie wchodziła w grę. Ale z ciekawości rozebrałem drugi włącznik i okazało się iż płytki drukowane są niemal identyczne, różnią się jedynie umiejscowieniem diod podświetlających włączniki świateł przeciwmgielnych a cała różnica w działaniu sprowadza się do różnicy w kształcie pierścienia odpowiedzialnego za włączanie świateł szary brak funkcji auto czarny z funkcja auto Na zdjęciu nie widać tego dobrze ale pierścienie różnią sie powierzchnią "roboczą" Podsumowując na ścisłość wystarczy wymienić kompletny włącznik jeśli trafimy na identyczne podświetlenie lub nam nie przeszkadza inna barwa. A jeśli chcemy aby było ja oryginał wystarczy wymienić sam pierścień, jest mocowany na wcisk więc po małym siłowaniu wyjdzie. Po budowie wygląda że sam pierścień pasował by z włącznika od angielskiej wersji tak na 90% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.