simek18 Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 W tigrze u mojej falują obroty. Wyczyściłem krokowy i jego gniazdo, zrobiłem test interfejsem na wymontowanym silniczku - wysuwa się i chowa bez zacięć. Zastanawiam się jednak nad jego wymianą. Zmierzyłem też ciśnienie sprężania, bo w dolocie jest trochę oleju, na zimnym silniku wyszło 11.8, 12, 12, 12.5. Wg mnie ciśnienie będąc w miarę równe, aczkolwiek trochę jak na ten silnik niskie nie powinno sprawiać jaj z obrotami. Samochód nie kopci. Błędów brak. Próbować z krokowym, czy może to być np cewka? Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 14 Marca 2016 Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Błędów brak. Próbować z krokowym, czy może to być np cewka? Jakieś pomysły? jezdzić aż wywali jakiś błąd bo inaczej to pół osprzętu wymienisz, a dalej może falować. Sprawdził bym czy gdzieś lewe powietrze się nie dostaje, ewentualnie wtryskiwacze wyczyścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Od miesiąca stan rzeczy się utrzymuje a blędów brak... Na gazie szarpie tak samo, jak nie lepiej, więc to raczej nie wina wtrysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.