yamaha Napisano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2006 Proszę nie przenosić wątku np. do francowatych gdyż uważam że to problem nie tylko tego konkretnego auta ale bardziej globalny. Renault Kangoo 1.5 dci 2002 (pazdziernik) wersja o podw. ładown. przebieg 90000. Zimny silnik (nawet przy - 30'C) , z rana, albo np. jak stoi ponad 1 h odpala bez problemu, za 1 razem kluczyk praktycznie sie przekreca i auto chodzi. Wymienione oleje , filtry, Serwis Renault poprzedniemu wlascicielowi wymienil swiece zarowe , bo podobno "zle go exploatował" , tzn odpalal przed zgasnieciem kontrolek ". Przebieg auta autentyczny , 100% pewnosci , auto zakupione od znajomego. Problem nastepuje w momencie gdy silnik jest cieply, kręce rozrusznikiem i wydawalo by sie ze nie dostaje paliwa czy coś.... po ok 7 sek odpala. Auto bylo podpinane pod komputer, nie wykazalo bledow. Nie wiem w czym tkwi problem. Jeszcze jedna kwestia , przy ok. 20 tys km omyłkowo zatankowano benzyne zamiast ON, silnik uruchomiono, przejechano 1.5km, potem przyjechal serwis i skasowal 1600zł za czyszczenie itd ( nie wiem co wiecej zrobiono). Wlasnie sie dowiedzialem ze to palenie występowało niemal od nowości, bylo kilka razy na serwisie renault, na gwarancji, nic nie stwierdzono i poprzedni wlasciciel to olał ale mnie to już mocno drażni. Proszę o wszelkie możliwe sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinek Napisano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2006 > Proszę o wszelkie możliwe sugestie. Miałem podobne objawy w Fabii (benzyna), też nie chciał odpalac na gorącym silnku, dławił się i krztusił. Serwis nic nie znalazł, poradzono mi wlanie jakiegość specyfiku do czyszczenia układu paliwowego oraz tankowanie na innej stacji. Objawy przeszły. Może zacznij od wlania jakiegoś specyfiku STP i zatakowania na innej stacji? pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2006 moze czujnik temp. do kompa od wtrysku szwankuje a moze cewka/moduł zapłonowy na ciepłym siada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.