Skocz do zawartości

Brigs&Stratton, poziomy wał, kopci na czarno


4thelement

Rekomendowane odpowiedzi

Jest sobie wiekowa już glebogryzarka z MTD, na silniku Brigs z poziomym wałem ,5KM.

Od pewnego czasu (znaczy odkąd pamiętam) sprzęt ten kopci na czarno, były problemy z uruchomieniem ciepłego silnika.

w tym tygodniu wyczyściłem gaźnik i problemu z uruchomieniem nie ma, natomiast nadal występuje problem z kopceniem.

poniżej filmik jak to wygląda po czyszczeniu gaziorka

 

 

na co dalej zwrócić uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od pewnego czasu (znaczy odkąd pamiętam) sprzęt ten kopci na czarno, były problemy z uruchomieniem ciepłego silnika.

w tym tygodniu wyczyściłem gaźnik i problemu z uruchomieniem nie ma, natomiast nadal występuje problem z kopceniem.

na co dalej zwrócić uwagę?

 

Skoro to gaźnik, to: poziom paliwa w komorze pływakowej, stan zaworka iglicowego, regulacja składu mieszanki - kopcenie na czarno to mieszanka zbyt bogata. Jak wygląda świeca? Obsadzona? :phi::swinka: Powinna być w kolorze "kawa z mlekiem", koniecznie 3,2% :hehe:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro to gaźnik, to: poziom paliwa w komorze pływakowej, stan zaworka iglicowego, regulacja składu mieszanki - kopcenie na czarno to mieszanka zbyt bogata. Jak wygląda świeca? Obsadzona? :phi::swinka: Powinna być w kolorze "kawa z mlekiem", koniecznie 3,2% :hehe:;)

gaźnik coś tego typu (nie umiem namierzyć gaźnika dokładnie takiego samego jak jest w sprzęcie)

http://www.partsandservice.com/bin/ipl.cgi?_pline_=Briggs&_catagory_=130200&_model_=130200.%20%201503&_page_=130202.04

brak komory pływakowej, jedna dysza do składu mieszanki której regulacja niewiele zmienia, świeca zarzucona sadzą - to że złe spalanie to wiem - pytanie skąd się wzięło?

zawory? zapłon? (nie ściągałem jeszcze magneta ale wydaje mi się że tam jest zwykły iskrownik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźnik coś tego typu (nie umiem namierzyć gaźnika dokładnie takiego samego jak jest w sprzęcie)

http://www.partsandservice.com/bin/ipl.cgi?_pline_=Briggs&_catagory_=130200&_model_=130200.%20%201503&_page_=130202.04

brak komory pływakowej, jedna dysza do składu mieszanki której regulacja niewiele zmienia, świeca zarzucona sadzą - to że złe spalanie to wiem - pytanie skąd się wzięło?

zawory? zapłon? (nie ściągałem jeszcze magneta ale wydaje mi się że tam jest zwykły iskrownik)

 

No miałem napisać w poprzednim poście: to, to i to, o ile występuje...  :phi:

W dalszej kolejności (to czterosuw?): skoro zbyt dużo paliwa i tu regulacja niewiele pomaga, to może jest zbyt mało powietrza? Przytkany dolot, chociaż niczego przypominającego filtr powietrza to tam nie zauważyłem... :hmm:

Co do dyszy - nie jest rozkalibrowana, ew. z modelu o większej mocy?

Zapłon w nieodpowiednim momencie, przestawiony rozrząd (o ile występuje ;] ), wreszcie nieodpowiednia wartość cieplna świecy i ta nie osiąga temperatury samooczyszczania (lecz wtedy silnik nie powinien aż tak kopcić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim wymienię membranę to po czyszczeniu gaźnika nie da się odpalić zimnego na ssaniu tylko bez ssania, ma spory a nawet bardzo spory apetyt na paliwo

Wtf

Źle poskładać się tego nie da bo to proste jak budowa cepa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.