dawiddawidowski Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 (edytowane) Pomijając już fakt jak ten samochód wygląda, z ilu składany i jaki ma przelot km... Można po tym filmie stwierdzić co jest padnięte?? Generalnie mechanik mówił, że jeżeli samochód dymi cały czas na wolnych to pierścienie a jeżeli zaraz po odpaleniu lub schodzeniu z obrotów uszczelniacze Wiadomo najlepiej zrobić komplet i mieć z głowy... samochód nie mój a temat który mnie zainteresował, może ktoś coś jeszcze napisze edit. można oglądać najlepiej od 1 min . Edytowane 4 Września 2016 przez dawiddawidowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Według mnie pierścienie bo dymi glownie na wyzszych obrotach. Z tego co mialem do czynienia w audi to przez uszczelniacze dymi mocno w pierwszych sekundach po odpaleniu po dluzszym postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Przeważnie pod dużym obciążeniem (jazda autostradą) dym z wydechu oznacza zużyte pierścienie. Uszczelniacze sprawdzisz jadąc z długiej górki, hamując silnikiem na wysokich biegach i po takim zjeździe redukcja i gaz do podłogi. Jak zadymi, to uszczelniacze. Ewentualnie zgasić mocno rozgrzany silnik i odpalić po kilku godzinach. Jak przez uszczelniacze spłynie olej na zawory, to po odpaleniu zadymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.