Skocz do zawartości

BMW - uszczelniacze czy pierścienie??


dawiddawidowski

Rekomendowane odpowiedzi

Pomijając już fakt jak ten samochód wygląda, z ilu składany i jaki ma przelot km...       

Można po tym filmie  stwierdzić co jest padnięte??

Generalnie mechanik mówił, że jeżeli samochód dymi cały czas na wolnych to pierścienie a jeżeli zaraz po odpaleniu lub schodzeniu z obrotów uszczelniacze    :hmm:  

Wiadomo najlepiej zrobić komplet i mieć z głowy... samochód nie mój a temat który mnie zainteresował, może ktoś coś jeszcze napisze    ;]

 

 

edit. można oglądać najlepiej od 1 min  .  :ok:

Edytowane przez dawiddawidowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przeważnie pod dużym obciążeniem (jazda autostradą) dym z wydechu oznacza zużyte pierścienie. Uszczelniacze sprawdzisz jadąc z długiej górki, hamując silnikiem na wysokich biegach i po takim zjeździe redukcja i gaz do podłogi. Jak zadymi, to uszczelniacze. Ewentualnie zgasić mocno rozgrzany silnik i odpalić po kilku godzinach. Jak przez uszczelniacze spłynie olej na zawory, to po odpaleniu zadymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.