Skocz do zawartości

kaczorek79

użytkownik
  • Liczba zawartości

    7 737
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

Retained

  • AK'owy mechanik

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Gdynia
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Samochód
    VW Golf 7

Ostatnie wizyty

4 484 wyświetleń profilu

kaczorek79's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

3,5 tys.

Reputacja

  1. 3 gen, chociaż słyszałem, że w najnowszych 2.0 tsi zrezygnowali z wtrysku pośredniego.
  2. Normalnie będzie jechać na 95. TT pewnie było strojone na 98 i cofał zapłonem przy 95. Akurat ja bym VAGa nie szukał z panoramą na dachu, bo ciągle ktoś narzeka, że ma mokrą podsufitkę.
  3. Łańcuch, raczej bezobsługowy. Po 200 kkm można otworzyć okienko rewizyjne na pokrywie rozrządu i ocenić wyciągnięcie łańcucha. W okienku widać ile ząbków jest wysunięty napinacz. Układ wtrysku podwójny, pośredni/bezpośredni, więc nagar w dolocie mu nie grozi, można jeździć na krótkich odcinkach.
  4. W połączeniu z 2.0 tsi i napędem na 4 dostaniesz najlepsze dsg, które bardzo rzadko się psuje. Jak trafisz z przebiegiem poniżej 100 kkm, to dopytać o zmianę oleju w skrzyni i haldexie, bo co 60 kkm wypada to zrobić, ale są to koszty niższe, niż w przypadku wymiany oleju w klasycznym hydrauliku metodą dynamiczną. Reszta Cię nie interesuje, oby tylko olej w silniku był świeży co 10-15 kkm.
  5. Zawsze możesz wstawić do umywalki miseczkę i co jakiś czas zebraną wodę wykorzystać, a jak przeszkadza dźwięk spadajacych kropli, to wkładasz do miseczki gąbkę, która dobrze robi za tłumik. Mam nadzieję, że pomogłem
  6. Poprzednik 1.4 tsi z serii ea211, wynik spokojnej trasy w sobotę Chwilę potem przejazd ekspresówką z tempomatem na 120 i od nowa pomiar spalania (bezwietrzna pogoda)
  7. Czyli jest tak, jak pisałem, ktoś w fabryce się rombnął z kodowaniem i wyszła wersja bez tej opcji w menu. @MARS Podjedź do kogoś, co ogarnia VAG i Ci dokoduje co tam potrzeba. U siebie np dołożyłem el składane lusterka i nie miałem w menu opcji ich obsługi, a jedynie z pokrętła na drzwiach mogłem składać. Znalazłem w necie instrukcję, zmieniłem kilka pierdół w kodowaniu i pojawiła się w menu opcja składania po zamknięciu auta pilotem.
  8. Kiedyś dałem tokarzowi do toczenia, bo tarcze nie były dostępne, a chodzi o AMG C43 W203. Tokarz wziął 100 zł za dwie tarcze, mięsa jeszcze było, ale miały korozję i bicie, więc sprawa załatwiona toczeniem. W ubiegłym roku zmieniałem tarcze w AMG GLC 63S, w ASO wycenili komplet na ponad 18 tys + 3 tys za wymianę (nie ceramika, tylko zwykłe), u mnie stanęło na 1/3 tej ceny. Mam jeszcze fotkę Przy takich cenach, to właściciela i tak stać na nowe, bo auto warte ponad pół bańki, natomiast do zabytków toczenie może się przydać.
  9. W vagu odkąd pamietam, zawsze z poziomu menu było to wyłączane, jak kupiłem swojego G7, to miał aktywne ryglowanie i od razu to odhaczyłem w menu. Jeżeli ktoś nie może w nowszym znaleźć, to albo źle szuka, albo jest przestawione w kodowaniu fabrycznym. Znam kilka przypadków, gdzie z fabryki auto wyjechało na innym kodowaniu wyposażenia, np mój Golf na odpiętych pasach bezpieczeństwa nie chciał automatycznie puścić hamulca ręcznego przy ruszaniu, a sąsiada Golf z tego samego roku to robił (musiałem sobie to dokodować przez obd11). Inny przykład, jemu od wyjazdu z salonu nie wyświetlało temperatury oleju na zegarach, zakodowalem mu. Są też kruczki w infotainment, gdzie bez użycia zewnetrznego kompa można przestawiać opcje, jak np zwiększyć ilość wyświetlanych logo stacji radiowych jednocześnie. Odnośnie ryglowania zamków i bezpieczeństwa, nie obawiałbym się zatrzaśnięcia podczas wypadku, bo nawet jak ma zabraknąć zasilania akumulatorem, to zamki w vagu zdążą się otworzyć. To jest połączone z systemem airbag.
  10. Ważny jest też czas rozpadu ozonu, najlepsza temperatura, to ok 20 st, powyżej 25 nie powinno się ozonować, dlatego nie robię tego w słońcu. Przy włączonej klimie parownik ma temperaturę ok 2 st, a to za nisko i czas rozpadu ozonu w jego okolicy bedzie zbyt długi.
  11. Jest okazja zarobić na Seacie i dodatkowo na "premium" po zmianie znaczka i lakieru, to czemu nie skorzystać. Lud wszystko kupi
  12. kaczorek79

    Auto za +-60k

    To zdanie raczej zabrzmiało, jak dobry kawał. Mam nadzieję, że żartujesz.
  13. Co innego mówili mi na szkoleniu. Przepraszam, myślisz, że ozon w postaci gazu magicznie nie dojdzie do parownika przez otwarte kratki nawiewu w desce rozdzielczej? Przecież to nic innego, jak zamiana O2 na O3, czyli wyeliminowanie wszystkiego, co do życia potrzebuje tlenu i nieważne, czy drobnoustroje "schowają" się za kawałkiem plastiku w desce rozdzielczej. Ja mówię o profesjonalnym ozonatorze, gdzie po 5 minutach gdybym wsiadł do auta, to straciłbym przytomność.
  14. Miałem od nowości Bridgestone T005 i były niestety dość głośne, szukałem opinii w oponach na temat hałasu i dobre oceny zbierała Pirelli Powergy, więc takie kupiłem w poprzednim sezonie. Zdecydowanie cichsze od Bridgestone. Dźwięki, które słychać od Pirelli są o obniżonej częstotliwości, coś jak jazda na zimówkach po ubitym śniegu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.