Antoine Napisano 20 Września 2016 Udostępnij Napisano 20 Września 2016 Co moze piszczec przy ruszaniu, puszczaniu sprzegla (peugeot 207 1.6hdi) i nie jest to pasek alternatora) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 20 Września 2016 Udostępnij Napisano 20 Września 2016 szklana kula i fusy z kawy mówią że wszystko począwszy od łożyska oporowego skończywszy na pedale sprzęgła 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 21 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2016 szklana kula i fusy z kawy mówią że wszystko począwszy od łożyska oporowego skończywszy na pedale sprzęgła A gdzie do tej wrozki w stolicy sie udac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 21 Września 2016 Udostępnij Napisano 21 Września 2016 a mało to warsztatów, tylko szukać takiego któremu słoń nie nadepnął na ucho i usłyszy dziwnie dźwięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 21 Września 2016 Udostępnij Napisano 21 Września 2016 Zagladnij do sprzęgła.poczatki końca łożyska. Jeszcze kilkaset km lub parę tysięcy i będziesz zmieniał wszystko. W tej chwili sprzęgło jest do odreagowania a do wymiany łożysko. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 21 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2016 Zagladnij do sprzęgła.poczatki końca łożyska. Jeszcze kilkaset km lub parę tysięcy i będziesz zmieniał wszystko. W tej chwili sprzęgło jest do odreagowania a do wymiany łożysko. Jak juz to rozpolowic to chyba trzeba i sprzeglo po tych 140 000 wymoenic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 21 Września 2016 Udostępnij Napisano 21 Września 2016 Czy trzeba? To wtedy łatwo zweryfikować. Z drugiej strony po co wyrzucac dobrą jeszcze tarczę i sprawny docisk. Wystarczy wlozyc nowe lozysko za 100 czy 200 niz wszystko za 400 lub 600. Jak bedzie skrzynia zrzucona to stan sprzęgła latwo sprawdzić. U mnie lozysko zaczęło pisczec delikatnie podczas traski. W następnym tygodniu i kilkuset kilometeach przebiegu z docisku zostały strzępy. No chyba że coś innego Ci piszczy. Pasek i napinacz sprawdzales? Koło pasowe na wale korbowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 21 Września 2016 Udostępnij Napisano 21 Września 2016 Czy trzeba? To wtedy łatwo zweryfikować. Z drugiej strony po co wyrzucac dobrą jeszcze tarczę i sprawny docisk. Wystarczy wlozyc nowe lozysko za 100 czy 200 niz wszystko za 400 lub 600. Jak bedzie skrzynia zrzucona to stan sprzęgła latwo sprawdzić. U mnie lozysko zaczęło pisczec delikatnie podczas traski. W następnym tygodniu i kilkuset kilometeach przebiegu z docisku zostały strzępy. No chyba że coś innego Ci piszczy. Pasek i napinacz sprawdzales? Koło pasowe na wale korbowym? tak się naprawiało w latach 80-tych ale nie teraz. rozumiem że jak wymieniasz klocki ham. to tez pojedynczo tylko ten który jest zużyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 22 Września 2016 Udostępnij Napisano 22 Września 2016 Tak dokładnie tak wymieniam klocki hamulcowe. Do tego łażę po znajomych i zbieram te które "jeszcze mogą być" . Potem je szlifuję żeby wlazły w zacisk. Nie umiesz czytać? Wyraźnie piszę " łatwo zweryfikować" . Jak masz sprzęgło na wierzchu to łatwo zweryfikować jego stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 22 Września 2016 Udostępnij Napisano 22 Września 2016 nigdy nie wymieniałem klientowi samego łożyska nawet jak reszta by wytrzymała powiedzmy 20000km zawsze komplet. tak samo mocowanie Mphersona zawsze komplet łożysko i poduszka..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Też zmieniałem sprzęgło w komplecie w trzech autach. Starych autach. Robilem to sam w przydomowym garażu. I po tych doświadczeniach stwierdzam tylko że absolutnie podstawą jest weryfikacja części. Pomijam to ze latwiej i niejednokrotnie taniej kupic dedykowany komplet sprzęgła niz jego pojedyncze elementy. Kolega pisze o przebiegu ok 140 000 km. Znowu na podstawie doswiadczen stwierdzam że docisk i tarcza beda jeszcze w dobrym stanie. Przynajmniej powinny być zdatne do uzytku jeszcze drugie tyle. Wiec jeslinokazalo by się że te sa ok warto zalozyc nowe łożysko do tego zadbac o wymianę innych elemwntow jak widelki jezeli tam sa takowe czy tuleja prowadzaca łożysko. Znam tez kilka osób co kupili drogie sprzęgło do tego mechanik skroil za robocizne a na nowe elementy typu widelki czy tuleja brakło. W niedlugim czasie rozbierali wszystko jeszcze raz. W tych przypadkach brakło tego najwazniejszego: weryfikacji stanu elementow sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.