damian25 Napisano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 zamontowałem sobie dzisiaj silniczek do szyberdachu i było by ok gdyby nie to że strasznie ciężko chodzi, a przy zamykaniu nie ma siły domknąć go do końca bo tan wychodzący wiatrołap cieżko sie chowa. Próbowałem psiknąć WD40 gdzie sie da i jest tak samo. Jeśli jest jakaś możliwość ustawienia lub nasmarowania to proszę o jakieś wskazówki. Z góry dzięx Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 Kiedys spryskalem WD40 ciezko dzialajacy mechanizm szybra w passacie. Powiem tylko ze potem bylo jeszcze gorzej - poprostu wd40 nie zastapi zadnego srodka smarujacego - mozna go uzywac tylko do zmywania syfu bo do odrdzewiania tez nie bardzo sie nadaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian25 Napisano 30 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 > Kiedys spryskalem WD40 ciezko dzialajacy mechanizm szybra w passacie. > Powiem tylko ze potem bylo jeszcze gorzej - poprostu wd40 nie > zastapi zadnego srodka smarujacego - mozna go uzywac tylko do > zmywania syfu bo do odrdzewiania tez nie bardzo sie nadaje To prawda juz to oczyściłem i posmarowałem jakimś smarowidłem. Ale najbardziej zależy mi na tym żeby dowiedzieć sie gdzie, jak i co posmarować żeby dobrze i lekko chodził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quakow Napisano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2006 > To prawda juz to oczyściłem i posmarowałem jakimś smarowidłem. > Ale najbardziej zależy mi na tym żeby dowiedzieć sie gdzie, jak i co > posmarować żeby dobrze i lekko chodził. Tak ------ ja też się do pytania podepnę, bo mi też ciężko zaczął chodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hitower Napisano 2 Maja 2006 Udostępnij Napisano 2 Maja 2006 U mnie to samo, otwiera sie jeszcze dobrze, ale żeby go zamknąć to musze mu ręką pomagać bo mi bezpiecznik pali, a jak dałem mocniejszy to sie z silniczka dymiło . smarowałem juz wazeliną techniczną i WD40 ale dalej to samo, więć pozaglądałem w czym problem. W całej długości prowadnicy jest umieszczony taki spiraly drut (wygląda jak sprężyna) - napędza go silnik. U mnie na całej długości jest on poowijany jakimiś kłakami - musiało coś złapać z tapicerki lub czegoś podobnego, dlatego tak ciężko sie przesuwa w prowadnicy. Nie idzie tego wyczyścić bez wyciągnięcia tego drutu. Chyba trzeba by było zdjąć tapicerke z podsufitki i rozebrac cały szyberdach czego sie trochę obawiam żeby mi częsci po złożeniu nie zostało A może ktoś już to czyścił i ma jakieś wskazówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
123WEST Napisano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2006 > U mnie to samo, otwiera sie jeszcze dobrze, ale żeby go zamknąć to > musze mu ręką pomagać bo mi bezpiecznik pali, a jak dałem > mocniejszy to sie z silniczka dymiło . smarowałem juz wazeliną > techniczną i WD40 ale dalej to samo, więć pozaglądałem w czym > problem. W całej długości prowadnicy jest umieszczony taki > spiraly drut (wygląda jak sprężyna) - napędza go silnik. U mnie > na całej długości jest on poowijany jakimiś kłakami - musiało > coś złapać z tapicerki lub czegoś podobnego, dlatego tak ciężko > sie przesuwa w prowadnicy. Nie idzie tego wyczyścić bez > wyciągnięcia tego drutu. Chyba trzeba by było zdjąć tapicerke z > podsufitki i rozebrac cały szyberdach czego sie trochę obawiam > żeby mi częsci po złożeniu nie zostało > A może ktoś już to czyścił i ma jakieś wskazówki? Odświerzam wątek bo też mam taki problem z elektrycznym co zdemontować i co nasmarować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelek_S Napisano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2006 > U mnie to samo, otwiera sie jeszcze dobrze, ale żeby go zamknąć to > musze mu ręką pomagać bo mi bezpiecznik pali, a jak dałem > mocniejszy to sie z silniczka dymiło . smarowałem juz wazeliną > techniczną i WD40 ale dalej to samo, więć pozaglądałem w czym > problem. W całej długości prowadnicy jest umieszczony taki > spiraly drut (wygląda jak sprężyna) - napędza go silnik. U mnie > na całej długości jest on poowijany jakimiś kłakami - musiało > coś złapać z tapicerki lub czegoś podobnego, > >dlatego tak ciężko > sie przesuwa w prowadnicy. Nie idzie tego wyczyścić bez > wyciągnięcia tego drutu. panowie o ile pamiętam to jest potrzebne i tak ma być to jest syciwo smarne, dzięki temu smar <wazelina techniczna > czy co tam fabrycznie stosowano nie wyciera się tylko delikatnie smaruje .Przynajmniej tak jest w renault19 golfie3 a i u mnie też a wszystko cacy i nic się nie wkręciło z tapicerki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gwaltek Napisano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2006 a ma ktos moze do sprzedania elektryke do szybera ?? tez bym sobie przerobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quakow Napisano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2006 > a ma ktos moze do sprzedania elektryke do szybera ?? tez bym sobie > przerobil Kolega Andy miał do opylenia w sekcji -GIEŁDA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.