Skocz do zawartości

[G] - wymiana linki hamulca ręcznego (postojowego)


lotis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

muszę wymienić linki hamulca ręcznego w astrze G / 2014 / sedan / Z16XE / hamulce bębnowe

w sklepach motoryzacyjnych (duże hurtownie) pojawia się problem - należy przywieźć stare linki na wzór .... ponoć jest 5 wariantów tej linki różniące się zaczepami / długością (różnice 1 cm) ...

czy po numerze VIN będziecie wstanie zaproponować linkę do mojego autka ...

 

w UCANDO "lepsze" linki  np. ATE  (chociaż czy jest sens kupować lepsze linki ) kosztują dużo mniej niej niż w stacjonarnych hurtowniach (nie jestem mechanikiem / nie prowadzę działalności więc żadnych rabatów) .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat dzisiaj w swojej padlinie grzebałem przy ręcznym ;]

I oczywiście linka, którą zakupiłem na a..okazała się nie taka :ogien:

Ale udało mi się dokupić urypany kawałek, tylko co z tego jak muszę jutro dokonać poprawki, bo albo urwała się z drugiej strony, albo wypięła z zaczepu pod podłogą :facepalm:  ;]

Tu foto zaczepu linki do szczęk ;](nie wiem czy są inne zaczepy).

 

 

post-135186-0-33128200-1481982528_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do swojej byłej wziąłem ze sklepu trzy- wszystkie po nr vin. Pasowała jedna- reszta do zwrotu. Były bębny z tyłu. Dałbym do mechanika z dostępem do części, może wyjść taniej niż przesyłanie linek tam i z powrotem- ale to twoje auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do sedana brałem chyba Linor, ale numeru katalogowego nie mogę znaleźć. Linex, Cofle, można rozważyć.

Podaj VIN to sprawdzi się jaka jest długość linki i po numerze katalogowym postaram się znaleźć odpowiednią.

 

Tak na szybko bez vin to z Linexa powinno to być 32.01.66, a z Cofle 11.5862, plus do tego 2x krótkie odcinki do bębnów 182mm, np. Linex 32.01.67

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...