Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kupno działki z domem.

Featured Replies

Napisano

Witam, niestety ale w temacie budownictwa, kupna domu, ziemi itp jestem laikiem.
Stąd też post tutaj, liczę na Waszą radę i pomoc w dokonaniu pewnego wyboru.

Mieszkam obecnie w Poznaniu na 40m 2 pokojowym mieszkaniu w starym budownictwie. 

Ostatnio natrafiłem na to ogłoszenie:

Stary domek z działką.

Jestem umówiony na sobotę na oględziny tego cuda.

O co pytać? Co sprawdzić przede wszystkim? Pytam o sprawy budowlane jak i papierkowe.

Kwota która jest wyjściowa, jest podobna do "gołych", często nie uzbrojonych w nic działek.

Więc można uznać, że kwota jest za działkę, a domek w "gratisie".

Nie wiem czy nadaje się on do remontu, czy tylko do zburzenia.

Jeśli stan nadaje się do remontu, to czy w takim domu da się mieszkać cały rok montując oczywiście normalne centralne ogrzewanie.

Ile może np kosztować remont dachu takie budynku?

Dom podobno jest ocieplony 12cm waty. Dom jest "nie związany z gruntem"  - brak fundamentów?

Jako załącznik wstawiam screen położenia działki.

Trochę może chaotycznie to wszystko napisałem, ale poprostu pisałem to co mi przyszło na myśl ;)

Pozdrawiam

działka 1.jpg

Napisano

ale drzew :oslabiony:

nie remontuj tej budy , szkoda twoich pieniędzy :ok:

nikt ci nie poda kosztów bo remont może kosztować 10 tys zł,100 tys zł i 200 tys zł to już jest uzależnione od właściciela i jego portfela :ok:

Napisano

Czyli raczej działka rolna.