Skocz do zawartości

SC 1.1spi nie równa praca spadek mocy


sparrco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, samochód zachowuję się jak bym odczepił wężyk od map sensora... Nie jestem mechanikiem ale miałem jakiś miesiąc temu to samo ale problem tkwił właśnie w tym wężyku(był pęknięty), wymiana wężyka załatwiła sprawę... Na owym wężyku znajduję się zaworek, w moim można zassać i wepchnąć powietrze  rozumiem że jest on kierunkowy, u mnie w każdym razie puszcza, więc kupiłem od vw niestety nie pomogło, nie mogę nigdzie znaleźć takiego samego jest to Silva B365. Samochód ogólnie zachowuje się jakby chodził na 3 garach i do tego strasznie kopci i pali około 20l/100km... usterka pojawiła się stopniowo na odcinku około 10km. Pozostaje jeszcze kwestia dwóch przewodów połączonych z filtrem powietrza mają dziwne wtyczki w kształcie litery L, z jednego z nich syczy powietrze i jest pęknięty, okleiłem go taśmą i już nie syczy ale efektu brak... postaram się dodać zdjęcia wieczorem... może ma ktoś jakieś pomysły bo już wymiękam... A cha samochód po wciśnięciu gazu w podłogę przy ruszaniu, przerywa do 2tys obrotów, potem idzie prawie normalnie aż do 5tys a potem jakby odcinka, wolniejsze dodawanie gazu skutkuję wkręceniem się do 6tyś... Czy uszkodzony zawór mógł rozwalić map sensor ? gdzie szukać przyczyny, brak możliwości podpięcia kompa.... Proszę POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez podłączenia tego ustrojstwa, sam wężyk- brak efektu... Nie sprawdzałem, jak by chodziło gdyby wszystko było ok. Dzięki za wszelkie rady i proszę o więcej... pozostaje mi wymiana elementów jeden po drugim... teraz czujnik podciśnienia :sciana:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach