Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Polecicie jakiegoś elektronika?

Featured Replies

Napisano

Mam dwie płytki elektroniczne, które są chyba dość proste w działaniu ale mają jakieś tam usterki. Do tej prostszej mam nawet schemat. Ja niestety jestem tylko mechanikiem, coś tam polutuję ale za cholerę sam nie zdiagnozuję. Potrzebuję jakiegoś elektronika, serwisu, który sprawdzi co jest uszkodzone i to naprawi. Najlepiej wysyłkowo. Ktoś kogoś poleci?

Napisano

weź zrób ich zdjęcie najlepiej.
Nawet na AK jest parę osób co to ogarnia.
Ale nikt nie powie w ciemno co i jak...
I napisz jakie usterki są - bo to chyba podstawa.

Napisano
  • Autor
Godzinę temu, pawel_78 napisał:

weź zrób ich zdjęcie najlepiej.
Nawet na AK jest parę osób co to ogarnia.
Ale nikt nie powie w ciemno co i jak...
I napisz jakie usterki są - bo to chyba podstawa.

To może najpierw pierwsza płytka. Jest to "mózg" nawilżacza powietrza. Do płytki podłączone są przewodami dwa mikrostyki: jeden służący za on/off i drugi zmieniający obroty 1-2-3. Jest też zewnętrzny wyświetlacz poziomu wody oraz wybranej prędkości wiatraka. Silniczek ma dwa kable zasilające. Problem jest taki, że silnik po włączeniu wtyczki do sieci buczy i się grzeje. Dzieje się tak na wyłączonym oraz po włączeniu na pierwszy i drugi bieg (na drugim jakoś tam pracuje ale też dziwnie). Na najszybszym biegu pracuje poprawnie. Silniczek jest zasilany napięciem sieciowym ale jak mierzyłem nawet przy wyłączonym podawane jest około 170V.

WP_20180321_005[1].jpg