lucash Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 Mógłby mnie ktos oświecić gdzie go szukac bo nie wiem i jak się do niego dobrać żeby go wyczyścić.Szukałem forum ale jakoś bezowocnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 > Mógłby mnie ktos oświecić gdzie go szukac bo nie wiem i jak się do > niego dobrać żeby go wyczyścić.Szukałem forum ale jakoś > bezowocnie. odkręcasz i ściągasz górną część obudowy przepustnicy (2 torxy) i ew. cybant od gumowego węża . Wtryskiwacz jest centralnie nad przepustnicą , od tyłu obudowy dochodzą do niego kabelki więc łatwo go zlokalizować . Myślę , że bepieczniej wyczyścić wtryskiwacz za pomocą czarnego STP wlanego do baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 Tu jest problem który mnie dotyczy szarpanie na noPb. Spróbuję zatankować i pojeździć troche ale strasznie smutno się robi przy dystrybutorze hehe.STP czerwony wlewałem i ale to tak zapobiegawczo zanim zaczęło się coś dzać i w sumie to nie jeżdziłem za bardzo bo tylko ze 40 km to chyba za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 > Tu jest problem który mnie dotyczy szarpanie na noPb. Spróbuję > zatankować i pojeździć troche ale strasznie smutno się robi > przy dystrybutorze hehe.STP czerwony wlewałem i ale to tak > zapobiegawczo zanim zaczęło się coś dzać i w sumie to nie > jeżdziłem za bardzo bo tylko ze 40 km to chyba za mało. gorący silnik możesz odpalić bez problemu czy są kłopoty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 > Tu jest problem który mnie dotyczy szarpanie na noPb. Spróbuję > zatankować i pojeździć troche ale strasznie smutno się robi > przy dystrybutorze hehe.STP czerwony wlewałem i ale to tak > zapobiegawczo zanim zaczęło się coś dzać i w sumie to nie > jeżdziłem za bardzo bo tylko ze 40 km to chyba za mało. Do tego STP polecam jeszcze zalać paliwko typu V-power 95', albo BP Ultimate, dobra jakość i dodatkowe właściwości czyszcące. Ja zalewałem tak i goniłem astre przez 50km, potem troszke dłużej rado na noPb i pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 bez problemu odpalam czy to zimnty czy ciepły.Ja mam tylko problem z kangurami na ciepłym silniku na paliwie i to też nie zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zubu Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 > Ja mam tylko problem z > kangurami na ciepłym silniku na paliwie i to też nie zawsze. A co z EGR-em w jakim stanie? zaślepiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.