Dren Napisano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2019 Witam. Dzisiaj poszedłem wymienić filtr powietrza i odkryłem dramat. Brak osłony termicznej kolektora wydechowego i stopiona puszka filtra powietrza. Szukam w necie i słabiutko jest. Bardzo słabiutko. Jeśli ktoś ma możliwość, to poproszę o namiar, gdzie można kupić te części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 10 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2019 No i po temacie. N szrocie nie ma czego szukać. Wszystkie puszki filtra w stanie przedagonalnym. Szkoda pieniędzy. Osłony termiczne kolektora i katalizatora też nie występują na rynku wtórnym - to oczywiste. Jedyne rozwiązanie to nowa puszka i nowa osłona w cenie 680 pln + 300 pln + przesyłka. Dodatkowo zainwestowałem ponad 5 dych w naklejaną osłonę termiczną w postaci maty szklanej z warstwą aluminium. Okleiłem nową puszkę filtra od spodu w miejscach, gdzie na starej puszce były największe uszkodzenia. Takie rozwiązanie powinno być stosowane fabrycznie. Już wiem, dlaczego niektórzy nie lubią aut na " F" 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 14 godzin temu, Dren napisał: Już wiem, dlaczego niektórzy nie lubią aut na " F" Dla równowagi: w oplu 1.4NEL/NET od temperatury dezintegrują się króćce od obudowy termostatu i zbiorniczka wyrównawczego. Od wysokiego ciśnienia w układzie posikują się uszczelniacze na pompie. A wadliwy zaworek ciśnienia turbodoładowania powoduje uszkodzenie separatora odmy. Koszta proporcjonalnie większe. Ja przejechałem starjetem 95KM blisko 100 000 km i bardzo przyjemnie tą konstrukcję wspominam. Co więcej, chyba kupię 500L z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 Te silniki 95KM z normą E6 niestety nie są już tak trwałe jak w starszych Fiatach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 15 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 Dnia 11.07.2019 o 10:55, lessero napisał: Dla równowagi: w oplu 1.4NEL/NET od temperatury dezintegrują się króćce od obudowy termostatu i zbiorniczka wyrównawczego. Od wysokiego ciśnienia w układzie posikują się uszczelniacze na pompie. A wadliwy zaworek ciśnienia turbodoładowania powoduje uszkodzenie separatora odmy. Koszta proporcjonalnie większe. Ja przejechałem starjetem 95KM blisko 100 000 km i bardzo przyjemnie tą konstrukcję wspominam. Co więcej, chyba kupię 500L z tym silnikiem. A co mnie obchodzi Opel ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.