grze1234 Napisano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2019 (edytowane) Ostatnio zaobserwowałem że sprzęgło dość wysoko mi bierze - prawie od razu po dotknięciu. Jeździłem przez 4 miesiące innymi autmi i teraz takie coś w moim zaobserwowałem. Jest pytanie czy to się coś rozregulować mogło, czy zwyczajnie TTTM (a ja dawniej nie zwracałem na to uwagi). Muszę jechać w dłuższą trasę i chcę uniknąć niespodzianek. Sprzęgło zwykle uziemia....... Edytowane 10 Sierpnia 2019 przez grze1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pty Napisano 11 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2019 U mnie łapie mniej więcej w połowie. Jest akcja naprawcza 1,5 EB, dostałem list z Forda, żeby jechać do najbliższego ASO na kontrolę i przeprogramowanie sterownika ECU, Podobno nie wytrzymują sprzęgła przy tych silnikach. Piszę o 1,5EB w wersji czterocylindrowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 12 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2019 (edytowane) Dzięki. Nie wiem czy jednak nie podjechać. Mój już jest po akcji serwisowej właśnie (w marcu). Coś podobno nie chodziło autostop + sprzęgło (padało sprzęgło). Wgrali nowy program, czyli padnie po gwarancji . Tylko teraz bierze u samej góry. Czy tam są jakieś śruby regulacyjne? Edytowane 12 Sierpnia 2019 przez grze1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2019 10 godzin temu, grze1234 napisał: Czy tam są jakieś śruby regulacyjne? śrub regulacyjnych to już się raczej nie stosuje w nowoczesnych konstrukcjach, więc pewnie sprzęgło się kończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.