rafciojuve Napisano 3 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2019 Witam, jakiś tydzień temu W KOŃCU kupiłem auto, auto marki X premium zostawione w rozliczeniu u dealera marki Y premium. Po jeździe próbnej i wjeździe na kanał ujawnił się spory wyciek oleju, dealer wziął to na siebie i wstawił auto do serwisu nieautoryzowanego marki X, gdzie wyciek został usunięty. W dniu odbioru samochód był na kompie i skp i wycieku wtedy nie było. Obecnie po przejechaniu kilkuset km znowu jest olej na osłonie dolnej. To już moje zmartwienie czy uderzać do sprzedawcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 3 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2019 Ja bym uderzał do sprzedawcy w końcu nawet na naprawę jest jakaś gwarancja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 3 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2019 Skoro serwis był premium to usuną usterkę od ręki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 3 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2019 Oczywiście, że uderzać. Mi dealer marki Z nie premium, zrobił pół roku po zakupie klimę w 10 letnim aucie marki A też nie premium. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 3 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2019 Oczywiście, że uderzać. Mi dealer marki Z nie premium, zrobił pół roku po zakupie klimę w 10 letnim aucie marki A też nie premium.Brzmi nieźle, dam znać co z tego wyjdzie :_)Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.