dan54 Napisano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2006 Macie jakieś info o tym nowym citroenie ? Jedyne co mi google powiedziały to moc ~185KM, sekwencyjna skrzynia i zmienione zawieszenie. Może wiecie coś wiecej, lub macie jakieś linki, byle nie do wersji francuskojęzycznych bo nie ogarnę tego Ciekawi mnie jakie zmiany doprowadziły do tych 185KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2006 ja moge powiedziec,ze to fajnie zapyla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2006 > Macie jakieś info o tym nowym citroenie ? > Jedyne co mi google powiedziały to moc ~185KM, > sekwencyjna skrzynia i zmienione zawieszenie. > Może wiecie coś wiecej, lub macie jakieś linki, byle > nie do wersji francuskojęzycznych bo nie ogarnę tego > Ciekawi mnie jakie zmiany doprowadziły do tych 185KM Specyfikacji R2 jeszcze nie mam ale mam do wersji Challenge 155 KM i Super 1600 225 KM. W Challenge aby uzyskac 155 KM i 175 Nm w silniku wymienia sie tloki ze swozniami, walki rozrzadu, sprezyny+talerzyki+popychacze zaworowe, miske olejowa, wtryskiwacze (jesli baza jest C2 VTS to wtryski zostaja oryginalne) i regulator cisnienia paliwa (max 3,5 bara), dolot przed przepustnica, komputer sterujacy, kompletny wydech. Silnik oprocz tego dostaje wydajniejsze chlodzenie (+wymiennik ciepla woda-olej). No i ogolnie zmian jest duzo w autku bo dokumentacja zawiera ponad 120 stron. A w silniku Super 1600 wszystko jest nieseryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2006 > Specyfikacji R2 jeszcze nie mam ale mam do wersji Challenge 155 KM i > Super 1600 225 KM. > W Challenge aby uzyskac 155 KM i 175 Nm w silniku wymienia sie tloki > ze swozniami, walki rozrzadu, sprezyny+talerzyki+popychacze > zaworowe, miske olejowa, wtryskiwacze (jesli baza jest C2 VTS to > wtryski zostaja oryginalne) i regulator cisnienia paliwa (max > 3,5 bara), dolot przed przepustnica, komputer sterujacy, > kompletny wydech. Silnik oprocz tego dostaje wydajniejsze > chlodzenie (+wymiennik ciepla woda-olej). No i ogolnie zmian > jest duzo w autku bo dokumentacja zawiera ponad 120 stron. > A w silniku Super 1600 wszystko jest nieseryjne Sporo tych zmian i pewnie ceny też są spore, czy się myle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2006 > Sporo tych zmian i pewnie ceny też są spore, > czy się myle ? Ogolnie ceny poszczegolnych elementow sa bardzo przyzwoite ale w sumie caly kit do przebudowy C2 GT na C2 Challenge to kilkanascie tys euro (13-14k E). Z czego 1/3 to sama skrzynia biegow, specjalna "duza" BE4 (od silnikow wiekszej pojemnosci i mocy niz 1.6 ale dopasowana do 1.6 bo zwyklej skrzyni BE4 nie da sie zalozyc na silnik serii TU) ze szpera plytkowa ZF. Przy czym tych gratow nie mozna kupic ot tak w salonie jako zwykly czlowiek z ulicy a napewno nie w takich cenach (pamietasz to co Ci wyslalem o grillu do C2, cena dla czlowieka z ulicy byla ponad dwa razy wyzsza). Z drugiej strony te graty do silnika sa nasatwione na czysto sportowe zastosowanie, wiec auto jezdzi mocna gora i pali od czorta paliwa. W samym silniku mozna dokonac pewnych modyfikacji walu korbowego czy korbowodow lub zaworow pod warunkiem, ze beda spelanialy okreslone wymagania homologacyjne (rozmiary, minimalna masa). Na razie walkow na ulice do C2 VTS jescze chyba nikt nie robi jesli chodzi o znane firmy a wydech i dolot jak wiesz mozna kupic (a komputer tez mozna dlubnac). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.