puzoni86 Napisano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2006 Jutro oddaje uniaczka na mały remoncik, czyli: wymiana uszczelniaczy ze skrzyni i uszczelki pod głowicą. Przy tej wspaniałej okazji wpadłem na pomysł żeby splanować głowicę troszkę bardziej niż jest to robine przy tej operacji czyli o 1mm. Czy to bezpieczne? I czy przeróbka będzie odczuwalna w 899??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianBAD Napisano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2006 > Jutro oddaje uniaczka na mały remoncik, czyli: wymiana uszczelniaczy > ze skrzyni i uszczelki pod głowicą. Przy tej wspaniałej okazji > wpadłem na pomysł żeby splanować głowicę troszkę bardziej niż > jest to robine przy tej operacji czyli o 1mm. Czy to bezpieczne? bezpieczne w miare tak a powiedz zeby jescze zrobili ci polerke kolektora polerke kanałów wylotowych rozwiercenie przylgni zaworowych na 3 katy a nie na 1 jak to ma w seryjnym unie > I czy przeróbka będzie odczuwalna w 899??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2006 > bezpieczne w miare tak a powiedz zeby jescze zrobili ci polerke > kolektora polerke kanałów wylotowych rozwiercenie przylgni > zaworowych na 3 katy a nie na 1 jak to ma w seryjnym unie To chyba większa kasa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianBAD Napisano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2006 > To chyba większa kasa... ale i wieksze polepszenie osiagów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2006 > Jutro oddaje uniaczka na mały remoncik, czyli: wymiana uszczelniaczy > ze skrzyni i uszczelki pod głowicą. Przy tej wspaniałej okazji > wpadłem na pomysł żeby splanować głowicę troszkę bardziej niż > jest to robine przy tej operacji czyli o 1mm. Czy to bezpieczne? > I czy przeróbka będzie odczuwalna w 899??? Na pewno będzie odczuwalna, bo zwiększysz stopień sprężania, nawet może ciut spaść zużycie paliwa, jednak wał i panewy więcej dostaną w dupę, jeśli masz nieduzy przebieg to warto w sumie 39kM to niewiele, a taki zabieg trochę doda mocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maci3q Napisano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2006 > Na pewno będzie odczuwalna, bo zwiększysz stopień sprężania, nawet > może ciut spaść zużycie paliwa, jednak wał i panewy więcej > dostaną w dupę, jeśli masz nieduzy przebieg to warto w sumie > 39kM to niewiele, a taki zabieg trochę doda mocki Rozwiń temat, czy to samo można zrobić w fajerce ? I czy silnik dalej będzie bezkolizyjny ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.