Esol Napisano 20 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2020 Cześć Wszystkim. Trafia mi się do rodziny Pug 207 1,4 HDI - taka torebka na zakupy do miasta i muszę zrobić z niego doktorat. Jak na razie przegoniony 150km po autostradzie i pierwszy zonk - pedał gazu coś niemrawo spina się z przepustnicą. Ja rozumiem że to tylko jakieś 60KM ale rakcja 1-2 sek na wkręcenia się na obroty to chyba za dużo. Czy TTTM? czy doktoryzować się z potencjometrów, przepustnic itp? Czy ktoś może mi coś więcej opowiedzieć o tym modelu? To pierwsza franca w rodzinie więc... aaa nie nie kupiłem - darowanemu koniowi itd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 20 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2020 207 1.4HDi jest dosyć ciężkim autem ponad 1200 kg, a te 68KM nie pomagają mu w rozpędzaniu się. TTTM miałem okazję jeździć takim, przed wyprzedzaniem TIRa obowiązkowe 3 zdrowaśki .... a i konsumpcja ON jest "na wysokim poziomie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esol Napisano 20 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2020 Rozumiem. Ale jednakowoż... Zastanawia mnie nadal dziwne opóźnienie między depnięciem w pedał a wkręceniem się na obroty - mówię tu o pozycji parkingowej na luzie. Ta mała turbinka to jest tylko dla ozdoby czy daje te 8 koni? Czy są w tym modelu jeszcze jakieś ciekawostki? Akurat ten egzemplarz jest mało zajeżdżony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 22 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2020 Raczej nie spodziewaj się brutalnej reakcji turbiny poniżej 1500 obrotów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.