Skocz do zawartości

Półosie (wyciek) - uszczelniacze???


manic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Mam pytanie. Jak rozwiązane są uszczelnienia półosi w Palio? Z doświadczeń z CC od strony skrzyni biegów siedział sobie uszczelniacz i oczywiście osłona gumowa. Natomiast w przypadku Palio, zgodnie z eperem jest jedynie gumowa osłona hmm.gif (zobaczcie załącznik). Czy to oznacza, że jeżeli mam wyciek z okolic tej osłony to padła jedynie osłona gumowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich!

> Mam pytanie. Jak rozwiązane są uszczelnienia półosi w Palio? Z

> doświadczeń z CC od strony skrzyni biegów siedział sobie

> uszczelniacz i oczywiście osłona gumowa. Natomiast w przypadku

> Palio, zgodnie z eperem jest jedynie gumowa osłona (zobaczcie

> załącznik). Czy to oznacza, że jeżeli mam wyciek z okolic tej

> osłony to padła jedynie osłona gumowa?

tylko 9setka ma uszczelniacze a CCS juz ma tak jak np Palio, jest tylko osłona ok.gif

no chyba ze sie mylę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uszczelniacze miałem w CC700. A jeśli chodzi o Palio to rozumiem, że

> wymiana sprowadza się do wyjęcia półosi od strony koła (a nie

> skrzyni biegów) i jedynie zdjęcia opasek tej osłony?

a w 7setce nie wiem

mozna półoś wyjąć od strony krzynki ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich!

> Mam pytanie. Jak rozwiązane są uszczelnienia półosi w Palio? Z

> doświadczeń z CC od strony skrzyni biegów siedział sobie

> uszczelniacz i oczywiście osłona gumowa. Natomiast w przypadku

> Palio, zgodnie z eperem jest jedynie gumowa osłona (zobaczcie

> załącznik). Czy to oznacza, że jeżeli mam wyciek z okolic tej

> osłony to padła jedynie osłona gumowa?

Ejże.

Z tego co się orientuję, to rozwiązanie jest uzależnione od wersji silnikowej - w 1.6 16V są osłony ze specjalnymi łożysko-uszczelniaczami na półosiach. Wiem to, ponieważ takie same są u mnie w Punto TD i kupowałem od Sienki bo takie akurat były a średnica półosi jest taka sama oink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ejże.

> Z tego co się orientuję, to rozwiązanie jest uzależnione od wersji

> silnikowej - w 1.6 16V są osłony ze specjalnymi

> łożysko-uszczelniaczami na półosiach. Wiem to, ponieważ takie

> same są u mnie w Punto TD i kupowałem od Sienki bo takie akurat

> były a średnica półosi jest taka sama

Chodzi mi o silnik 1.2

A osłona którą kupowałeś była zintegrowana z tym uczelniaczem, czy uszczelniacz był osobno i osłona osobno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi o silnik 1.2

> A osłona którą kupowałeś była zintegrowana z tym uczelniaczem, czy

> uszczelniacz był osobno i osłona osobno?

Siema. pub2.gif

Odnośnie pierwszego pytania - jak jest w 1.2 - nie mam pojęcia, ale z rysunku załączonego do wcześniejszych postów wnioskuję że tak samo (brak wewnętrznego przegubu jako całości - są tylko łożyska trójpalczaste), ale napewno to powiedzą w sklepie ze stosownymi katalogami....

Odnośnie drugiego - łożysko było integralną częścią mieszka, czyli były zamontowane oryginalne opaski zaciskowe. Zestaw nie zawierał opasek od strony skrzyni biegów (jak masz zamiar to wymieniać, to kup sobie olej do skrzynki).

Ja zapłaciłem 142 pln za dwie osłonki + 100 pln za wymianę + olejek oczywiście (ile płaciłem już nie pamiętam, ale tani nie był.....bo Castrol Taf-x 75W90 ok.gifznaczy się syntetyk) serduszka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.