Skocz do zawartości

Oryginalny centralny zamek przy tylnej klapie (HB)


sebak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W związku z dupowjazdem w moje auto wymieniam m.in. tylną klapę. Udało mi się kupić bardzo ładną klapę (kompletną) za małe pieniądze - tyle że od Vauxhalla smile.gif

Sprawa jest taka - niedawno założyłem uniwersalny centralny zamek i alarm w swoim aucie. Siłowniki dałem tylko na drzwii, klapy nie ruszałem. Nowa klapa, którą kupiłem teraz, posiada oryginalny siłownik centralnego i małym wysiłkiem (przeciągnięcie 2 kabelków) mogę ją podłączyć do CZ. Tzn tak mi się wydaje - proszę o opinie, czy oplowski/vauxhallowski siłownik tylnej klapy będzie współpracował z uniwersalnym centralnym zamkiem sterowanym z alarmu (elektryczny, sterowanie masą 1 sekunda)?

Pozdrawiam,

sebak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak 1/2 na temat.

Do tylnej klapy padlaczylem zwykly silownik, taki jak do drzwi. Podlaczylem go pod dodatkowy przekaznik w alarmie. Ten sterowany z drugiego guzika pilota. Silownik mechanicznie i elektrycznie jest podlaczony tak, ze ciągnie za cięgło zamka klapy. Efekt:

Klapa otwiera się po naciśnięciu drugiego guzika w pilocie.

Klapa jest zamknięta, chyba, ze się ją otworzy z kluczyka. Wtedy jest permanentnie otwarta.

Rozwiązanie dobre na dzungle taka jak warszawa, gdzie uczynni podczas postoju na skrzyzowaniu potrafią zajrzeć do bagaznika.... Co się mojej żonie kiedyś przytrafilo....

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.