sebak Napisano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 Witam, W związku z dupowjazdem w moje auto wymieniam m.in. tylną klapę. Udało mi się kupić bardzo ładną klapę (kompletną) za małe pieniądze - tyle że od Vauxhalla Sprawa jest taka - niedawno założyłem uniwersalny centralny zamek i alarm w swoim aucie. Siłowniki dałem tylko na drzwii, klapy nie ruszałem. Nowa klapa, którą kupiłem teraz, posiada oryginalny siłownik centralnego i małym wysiłkiem (przeciągnięcie 2 kabelków) mogę ją podłączyć do CZ. Tzn tak mi się wydaje - proszę o opinie, czy oplowski/vauxhallowski siłownik tylnej klapy będzie współpracował z uniwersalnym centralnym zamkiem sterowanym z alarmu (elektryczny, sterowanie masą 1 sekunda)? Pozdrawiam, sebak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szlachcic Napisano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2006 ja tak 1/2 na temat. Do tylnej klapy padlaczylem zwykly silownik, taki jak do drzwi. Podlaczylem go pod dodatkowy przekaznik w alarmie. Ten sterowany z drugiego guzika pilota. Silownik mechanicznie i elektrycznie jest podlaczony tak, ze ciągnie za cięgło zamka klapy. Efekt: Klapa otwiera się po naciśnięciu drugiego guzika w pilocie. Klapa jest zamknięta, chyba, ze się ją otworzy z kluczyka. Wtedy jest permanentnie otwarta. Rozwiązanie dobre na dzungle taka jak warszawa, gdzie uczynni podczas postoju na skrzyzowaniu potrafią zajrzeć do bagaznika.... Co się mojej żonie kiedyś przytrafilo.... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.