bolekatepl Napisano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 Witam Wymieniłem pasek rozrzadu i gdy odebrałem auto to jakby mu jeden cylinder odpadł strasznie zamulone czy po wymianie paska rozrzadu to możliwe żeby np pasek był zampocno naciagniety i tak hamował? Przestawienie na zębach raczej nie wychodzi w gre bo jest mocno splanowana głowica i zawórt uderzył by w tłok Miał ktos kiedys taki przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2006 > Witam > Wymieniłem pasek rozrzadu i gdy odebrałem auto to jakby mu jeden > cylinder odpadł strasznie zamulone czy po wymianie paska > rozrzadu to możliwe żeby np pasek był zampocno naciagniety i tak > hamował? > Przestawienie na zębach raczej nie wychodzi w gre bo jest mocno > splanowana głowica i zawórt uderzył by w tłok > Miał ktos kiedys taki przypadek? no wiesz... jeden zabek nie zrobi ci kolizji, wiec warto sie upewnic czy aby na pewno jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cfiatushec_zofia Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > Witam > Wymieniłem pasek rozrzadu i gdy odebrałem auto to jakby mu jeden > cylinder odpadł strasznie zamulone czy po wymianie paska > rozrzadu to możliwe żeby np pasek był zampocno naciagniety i tak > hamował? > Przestawienie na zębach raczej nie wychodzi w gre bo jest mocno > splanowana głowica i zawórt uderzył by w tłok > Miał ktos kiedys taki przypadek? mam chyba to samo i tez nie wiem co to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > no wiesz... jeden zabek nie zrobi ci kolizji, wiec warto sie upewnic > czy aby na pewno jest ok ale jak przestawi sie o jeden zabek to auto inaczej pracuje a umnie wszystko gra na wolnych obrotach jak przygazuje tez ok nie dławi sie nic tylko jak jade na biegach to czuc brak mocy wiec raczej nie moze byc nic przestawione a czy może to byc wina paska np twardy albo mocno naciagniety i dlatego jest słabszy bo ma wieksze opory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > ale jak przestawi sie o jeden zabek to auto inaczej pracuje a umnie > wszystko gra na wolnych obrotach jak przygazuje tez ok nie dławi > sie nic tylko jak jade na biegach to czuc brak mocy wiec raczej > nie moze byc nic przestawione > a czy może to byc wina paska np twardy albo mocno naciagniety i > dlatego jest słabszy bo ma wieksze opory mam podobnie, walczone było przez Wafla z rozrządem ale dużo nie pomogło, raz śmoc jest a raz nie ma, generalnie im bardziej nagrzany tym mniejsze straty śmocy pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > mam podobnie, walczone było przez Wafla z rozrządem ale dużo nie > pomogło, raz śmoc jest a raz nie ma, generalnie im bardziej > nagrzany tym mniejsze straty śmocy U mnie raczej nie ma róznicy czy zimny czy ciepły przed wymiana paska i napinacza wszystko było OK wiec winy raczej trzeba sie doszukiwac w pasku tamten miał przelatane 75tyś i w dotyku był jakis bardziej miękki przynajmniej mi sie tak wydawało > pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ceka1 Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 Naciąg paska rozrządu nie może wpływać znaczącą na "przymulenie" silnika. natomiast jeżeli takaróżnica, to pewnie mechanik, albo może raczej "mechanik" źle ustawił rozrząd - przesunał o ząbek na którymś kole. Musisz to sprawdzić przez speca, albo z powrotem do tego "mechanika" niech sprawdzi i poprawi. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walo Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > Witam > Wymieniłem pasek rozrzadu i gdy odebrałem auto to jakby mu jeden > cylinder odpadł strasznie zamulone czy po wymianie paska > rozrzadu to możliwe żeby np pasek był zampocno naciagniety i tak > hamował? > Przestawienie na zębach raczej nie wychodzi w gre bo jest mocno > splanowana głowica i zawórt uderzył by w tłok > Miał ktos kiedys taki przypadek? miałem podobnie po wymianie UPG auto nie jechało ogolnie jakby na gorze paliwa brakowało - po około 1000km samo przeszło - nie wiem co to było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MiSiak Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 > miałem podobnie po wymianie UPG auto nie jechało ogolnie jakby na > gorze paliwa brakowało - po około 1000km samo przeszło - nie > wiem co to było Czary Panie, czary!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.