Skocz do zawartości

Rozrzad a moc


bolekatepl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wymieniłem pasek rozrzadu i gdy odebrałem auto to jakby mu jeden cylinder odpadł strasznie zamulone czy po wymianie paska rozrzadu to możliwe żeby np pasek był zampocno naciagniety i tak hamował?

Przestawienie na zębach raczej nie wychodzi w gre bo jest mocno splanowana głowica i zawórt uderzył by w tłok

Miał ktos kiedys taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Wymieniłem pasek rozrzadu i gdy odebrałem auto to jakby mu jeden

> cylinder odpadł strasznie zamulone czy po wymianie paska

> rozrzadu to możliwe żeby np pasek był zampocno naciagniety i tak

> hamował?

> Przestawienie na zębach raczej nie wychodzi w gre bo jest mocno

> splanowana głowica i zawórt uderzył by w tłok

> Miał ktos kiedys taki przypadek?

no wiesz... jeden zabek nie zrobi ci kolizji, wiec warto sie upewnic czy aby na pewno jest ok smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Wymieniłem pasek rozrzadu i gdy odebrałem auto to jakby mu jeden

> cylinder odpadł strasznie zamulone czy po wymianie paska

> rozrzadu to możliwe żeby np pasek był zampocno naciagniety i tak

> hamował?

> Przestawienie na zębach raczej nie wychodzi w gre bo jest mocno

> splanowana głowica i zawórt uderzył by w tłok

> Miał ktos kiedys taki przypadek?

mam chyba to samo i tez nie wiem co to irked.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wiesz... jeden zabek nie zrobi ci kolizji, wiec warto sie upewnic

> czy aby na pewno jest ok

ale jak przestawi sie o jeden zabek to auto inaczej pracuje a umnie wszystko gra na wolnych obrotach jak przygazuje tez ok nie dławi sie nic tylko jak jade na biegach to czuc brak mocy wiec raczej nie moze byc nic przestawione

a czy może to byc wina paska np twardy albo mocno naciagniety i dlatego jest słabszy bo ma wieksze opory niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale jak przestawi sie o jeden zabek to auto inaczej pracuje a umnie

> wszystko gra na wolnych obrotach jak przygazuje tez ok nie dławi

> sie nic tylko jak jade na biegach to czuc brak mocy wiec raczej

> nie moze byc nic przestawione

> a czy może to byc wina paska np twardy albo mocno naciagniety i

> dlatego jest słabszy bo ma wieksze opory

mam podobnie, walczone było przez Wafla z rozrządem ale dużo nie pomogło, raz śmoc jest a raz nie ma, generalnie im bardziej nagrzany tym mniejsze straty śmocy

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam podobnie, walczone było przez Wafla z rozrządem ale dużo nie

> pomogło, raz śmoc jest a raz nie ma, generalnie im bardziej

> nagrzany tym mniejsze straty śmocy

U mnie raczej nie ma róznicy czy zimny czy ciepły przed wymiana paska i napinacza wszystko było OK wiec winy raczej trzeba sie doszukiwac w pasku tamten miał przelatane 75tyś i w dotyku był jakis bardziej miękki przynajmniej mi sie tak wydawało

> pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naciąg paska rozrządu nie może wpływać znaczącą na "przymulenie" silnika. natomiast jeżeli takaróżnica, to pewnie mechanik, albo może raczej "mechanik" źle ustawił rozrząd - przesunał o ząbek na którymś kole. Musisz to sprawdzić przez speca, albo z powrotem do tego "mechanika" niech sprawdzi i poprawi. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Wymieniłem pasek rozrzadu i gdy odebrałem auto to jakby mu jeden

> cylinder odpadł strasznie zamulone czy po wymianie paska

> rozrzadu to możliwe żeby np pasek był zampocno naciagniety i tak

> hamował?

> Przestawienie na zębach raczej nie wychodzi w gre bo jest mocno

> splanowana głowica i zawórt uderzył by w tłok

> Miał ktos kiedys taki przypadek?

miałem podobnie po wymianie UPG auto nie jechało ogolnie jakby na gorze paliwa brakowało - po około 1000km samo przeszło - nie wiem co to było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.