Jump to content

bolekatepl

użytkownik
  • Posts

    2668
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About bolekatepl

  • Birthday 01/10/1977

Profile Information

  • Name
    Bolesław
  • Lokalizacja
    Banie koło Szczecina
  • Zainteresowania
    Tuning
  • Car
    SC 1,2
  • Motorcycle
    Honda Rebel

Recent Profile Visitors

2382 profile views

bolekatepl's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

95

Reputation

  1. Jak nie pojedziesz na zlot to sie nie przekonasz Ja 5 lat temu [pojechałem do Łagowa na 1 dzień (sobota rano do wieczora) i mi sie podobało nie koniecznie pijaństwo ale możliwość obejrzenia różnych maszyn. Teraz od 4 lat jeżdzę z kilkoma kolegami od piątku do niedzieli i nawet od 2 lat jeżdzi ze mną małżonka bo tak sie jej spodobało. Nie pijaństwo ale motocykle. Z Torunia do Łagowa 1 tyś kilometrów nie ma wiec najlepiej wybrać sie na 1 dzień i zobaczyć czy klimat odpowiada. Dodam że od 2000r jeżdziłem na wszelkie możliwe zloty aut tuningowanych w Polsce i krajach przygranicznych i każdy zlot jest inny kwestia tego co chcesz zobaczyć Ja stawiałem na ogladanie aut itp a nie impreze wiec mi sie podobało. Co do wątku prędkości i tłumów to też wole jeździć sam i dlatego od 4 lat co roku latam w okolice Zakopanego swoją rebelką 250 wiec o prędkości nie ma mowy. Dla mnie liczy sie 10 godzin jazdy w samotności z własnymi myślami. Jak pierwszy raz tu pisałęm o tym i mówiłem znajomym to pukali sie w głowę a mi sie tak podoba ze nie wyobrażam sobie sezonu bez wyjazdu w góry W tym roku startuje 19 czerwca o ile pogoda dopisze. Tak że najlepiej pojechac i przekonac sie samemu albo ci sie spodoba albo juz nigdy nie pojedziesz na zlot
  2. Taki podobny najtańszy z aliexpres tylko że carbon tego typu co w linku https://allegro.pl/oferta/adapter-do-zegarow-depo-slupek-2x52mm-13056454871?reco_id=4ac3b4df-ffd5-11ed-ae82-f2f8fbe85ea9&sid=1b14f67fa36602937f1572a57e6df4124ef63b53ab9897d3b9ab8b1bd1d899d5 One wszystkie są praktycznie takie same i bez indywidualnego dopasowania i tak nie zamontujesz
  3. Jak kupiłem uniwersalny na słupek na 2 zegary z alie... i musiałem go troszeczke dopasować do oryginalnego plastiku który jest na słupku. Jak nie masz lewych rąk to nic trudnego szlifiereczka lub pilnik i dasz rade. Jeśli chodzi o wlot to z robiłem z oryginalnej kratki ale widziałem na olx gotowe. Generalnie mam 7 dodatkowych wskaźników i wszystko działa
  4. Ja w tym roku zapłaciłem 238 w Uniqa też za full opcje z holowaniem itp Honda rebel 125. Biore full opcje bo w tym roku znów ruszam w góry i nie chce mieć niespodzianek w razie czego.
  5. Nie pamietam dokładnie ile płaciłem ale coś poniżej 1tyś mnie wyszły graty i regeneracja głowicy. Regeneracja kosztowała najwiecej bo 350pln panewki korbowodowe cos koło 80-90 pln komplet głowne też cos koło tego pierścienie chyba 150 na wszystkie tłoki Getza
  6. Jak masz gdzies w okolicy szrot to poszukaj za grosze . kup na allegro nowe pierscienie uszczelniacze itp i masz praktycznie nówkę bo trafienie w dobrym stanie za rozsądne pieniadze to jak 6 w totka. Wiem co mówie bo przerabiałem temat ze 3 lata temu. No chyba ze sam nie ogarniasz tematu to nie ma sensu bo koszta roboty cie zabiją ale z tego co kojarze to kumaty jestes w tym temacie
  7. Co do awaryjności tego konkretnego to sie nie wypowiem ale syn miał chińskiego crosa 125 jakis taki zwykły kupiłem za grosze bo silnik miał zatarty tłok wymieniłem tłok pierścienie cylinder (chińskie z alle... ) i smigał 2 lata aż miło jedynie co wymieniałem to łańcuch i zębatki a tak to tylko lałem paliwo i co jakis czas troche oleju bo brał. Jego kolega (wiejski bogacz) dostał nówkę ze sklepu taki sam i co chwile cos tam naprawiali na gwarancji to gaźnik to cos z zapłonem wiec nie ma reguły. Na apewno nie licz na to ze chińczykiem polatasz jak markowym ale po przysłowiowe bułki do sklepu to i chińczyk da rade
  8. Macie racje ja tez zawsze sie ubieram nawet jak jade 4 km do sklep lepiej sie spocić niż porysować
  9. Z 700 może być m8 bo silnik jest lżejszy ale myśle że to nie problem bo możesz zastosować śruby m8 zeby pasowały w gwint i też dadzą rade
  10. a krokowiec ? Miałem kiedyś taki przypadek tylko ze w 1.2 padł silniczek krokowy od wolnych obrotów kupiłem drugi nowy jakiś zamiennik bodajże NYT czy jakos tak i po zamontowaniu obroty były cos koło 2 tys też nie miałem pojęcia co jest grane a okazało sie że ten co kupiłem miał minimalnie inna głowkę i nie domykała dyszy. Wymieniłęm głowke na swoją oryginalną i jeżdze juz chyba ze 4 lata bez problemu
  11. Paliwo zawsze dolewam pod korek jak zbiornik metalkowy bo jak jest mało na sciankach skrapla sie woda. Poza tym aku nigdy nie wyjmuje bo przy ładnej pogodzie staram sie co 1-1,5 miesiaca odpalic i przejechać ze 20-30km. Przejechac nie odpalać na zimnym i gazować w garażu czy placu. Poza tym zadnych innych wiekszych przygotowań nie czynię
  12. Nie wiem jak turbo bo nigdy nie szedłem w tę stronę. Dużo czytałem itp ale to było prawie 25 lat temu i jednak wybrałem wymiane silnika na mocniejszy. Turbo na pewno skraca życie silnika w zależności od sposobu jazdy ale w tamtych czasach latało kilka CC i SC 1,1 turbo i był to hit tyle ze koszta były ogromne.
  13. Ja za rebelkę w marcu w Generali zapłaciłem 242 ale OC wraz z pakietem holowania i asistansu bo w czerwcu jechałem w góry i wolałem miec full opcję Samo OC 131 lokalizacja Szczecin
  14. Moim zdaniem zmiana głowicy spi 1,1 i spi 1,2 nie ma kompletnie sensu. Jeśli chcesz cos robić to albo zmieniać cały silnik na 1,2 Mpi od punto lub palio albo dac sobie spokój Domniemam że masz pojęcie o mechanice i silnik mechanicznie ogarniesz sam. Jeśli tak to szukałbym kompletnego silnika zdjałbym głowice dał do planowania i regeneracji. Zmieniłbym pierścienie na tłokach poskładał na nowych uszczelkach i smigał kilka lat bez stersowo, Przyrost mocy zauważalny a koszty cześci nie wielkie
  15. Fajny do puki właściciel terenu sie nie zorientuje i cię pogoni albo zacznie robić psikusy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.