-
Posts
2668 -
Joined
-
Last visited
bolekatepl's Achievements

starszy kierowca (13/20)
95
Reputation
-
Jak nie pojedziesz na zlot to sie nie przekonasz Ja 5 lat temu [pojechałem do Łagowa na 1 dzień (sobota rano do wieczora) i mi sie podobało nie koniecznie pijaństwo ale możliwość obejrzenia różnych maszyn. Teraz od 4 lat jeżdzę z kilkoma kolegami od piątku do niedzieli i nawet od 2 lat jeżdzi ze mną małżonka bo tak sie jej spodobało. Nie pijaństwo ale motocykle. Z Torunia do Łagowa 1 tyś kilometrów nie ma wiec najlepiej wybrać sie na 1 dzień i zobaczyć czy klimat odpowiada. Dodam że od 2000r jeżdziłem na wszelkie możliwe zloty aut tuningowanych w Polsce i krajach przygranicznych i każdy zlot jest inny kwestia tego co chcesz zobaczyć Ja stawiałem na ogladanie aut itp a nie impreze wiec mi sie podobało. Co do wątku prędkości i tłumów to też wole jeździć sam i dlatego od 4 lat co roku latam w okolice Zakopanego swoją rebelką 250 wiec o prędkości nie ma mowy. Dla mnie liczy sie 10 godzin jazdy w samotności z własnymi myślami. Jak pierwszy raz tu pisałęm o tym i mówiłem znajomym to pukali sie w głowę a mi sie tak podoba ze nie wyobrażam sobie sezonu bez wyjazdu w góry W tym roku startuje 19 czerwca o ile pogoda dopisze. Tak że najlepiej pojechac i przekonac sie samemu albo ci sie spodoba albo juz nigdy nie pojedziesz na zlot
-
Taki podobny najtańszy z aliexpres tylko że carbon tego typu co w linku https://allegro.pl/oferta/adapter-do-zegarow-depo-slupek-2x52mm-13056454871?reco_id=4ac3b4df-ffd5-11ed-ae82-f2f8fbe85ea9&sid=1b14f67fa36602937f1572a57e6df4124ef63b53ab9897d3b9ab8b1bd1d899d5 One wszystkie są praktycznie takie same i bez indywidualnego dopasowania i tak nie zamontujesz
-
Jak kupiłem uniwersalny na słupek na 2 zegary z alie... i musiałem go troszeczke dopasować do oryginalnego plastiku który jest na słupku. Jak nie masz lewych rąk to nic trudnego szlifiereczka lub pilnik i dasz rade. Jeśli chodzi o wlot to z robiłem z oryginalnej kratki ale widziałem na olx gotowe. Generalnie mam 7 dodatkowych wskaźników i wszystko działa
-
Ja w tym roku zapłaciłem 238 w Uniqa też za full opcje z holowaniem itp Honda rebel 125. Biore full opcje bo w tym roku znów ruszam w góry i nie chce mieć niespodzianek w razie czego.
-
Nie pamietam dokładnie ile płaciłem ale coś poniżej 1tyś mnie wyszły graty i regeneracja głowicy. Regeneracja kosztowała najwiecej bo 350pln panewki korbowodowe cos koło 80-90 pln komplet głowne też cos koło tego pierścienie chyba 150 na wszystkie tłoki Getza
-
Jak masz gdzies w okolicy szrot to poszukaj za grosze . kup na allegro nowe pierscienie uszczelniacze itp i masz praktycznie nówkę bo trafienie w dobrym stanie za rozsądne pieniadze to jak 6 w totka. Wiem co mówie bo przerabiałem temat ze 3 lata temu. No chyba ze sam nie ogarniasz tematu to nie ma sensu bo koszta roboty cie zabiją ale z tego co kojarze to kumaty jestes w tym temacie
-
Co do awaryjności tego konkretnego to sie nie wypowiem ale syn miał chińskiego crosa 125 jakis taki zwykły kupiłem za grosze bo silnik miał zatarty tłok wymieniłem tłok pierścienie cylinder (chińskie z alle... ) i smigał 2 lata aż miło jedynie co wymieniałem to łańcuch i zębatki a tak to tylko lałem paliwo i co jakis czas troche oleju bo brał. Jego kolega (wiejski bogacz) dostał nówkę ze sklepu taki sam i co chwile cos tam naprawiali na gwarancji to gaźnik to cos z zapłonem wiec nie ma reguły. Na apewno nie licz na to ze chińczykiem polatasz jak markowym ale po przysłowiowe bułki do sklepu to i chińczyk da rade
-
Macie racje ja tez zawsze sie ubieram nawet jak jade 4 km do sklep lepiej sie spocić niż porysować
-
Z 700 może być m8 bo silnik jest lżejszy ale myśle że to nie problem bo możesz zastosować śruby m8 zeby pasowały w gwint i też dadzą rade
-
a krokowiec ? Miałem kiedyś taki przypadek tylko ze w 1.2 padł silniczek krokowy od wolnych obrotów kupiłem drugi nowy jakiś zamiennik bodajże NYT czy jakos tak i po zamontowaniu obroty były cos koło 2 tys też nie miałem pojęcia co jest grane a okazało sie że ten co kupiłem miał minimalnie inna głowkę i nie domykała dyszy. Wymieniłęm głowke na swoją oryginalną i jeżdze juz chyba ze 4 lata bez problemu
-
Paliwo zawsze dolewam pod korek jak zbiornik metalkowy bo jak jest mało na sciankach skrapla sie woda. Poza tym aku nigdy nie wyjmuje bo przy ładnej pogodzie staram sie co 1-1,5 miesiaca odpalic i przejechać ze 20-30km. Przejechac nie odpalać na zimnym i gazować w garażu czy placu. Poza tym zadnych innych wiekszych przygotowań nie czynię
-
Seicento SPI 2002r - blok 1.1 i głowica 1.2 od Palio, opłacalne?
bolekatepl replied to EdeK_'s topic in Centomania
Nie wiem jak turbo bo nigdy nie szedłem w tę stronę. Dużo czytałem itp ale to było prawie 25 lat temu i jednak wybrałem wymiane silnika na mocniejszy. Turbo na pewno skraca życie silnika w zależności od sposobu jazdy ale w tamtych czasach latało kilka CC i SC 1,1 turbo i był to hit tyle ze koszta były ogromne. -
Ja za rebelkę w marcu w Generali zapłaciłem 242 ale OC wraz z pakietem holowania i asistansu bo w czerwcu jechałem w góry i wolałem miec full opcję Samo OC 131 lokalizacja Szczecin
-
Seicento SPI 2002r - blok 1.1 i głowica 1.2 od Palio, opłacalne?
bolekatepl replied to EdeK_'s topic in Centomania
Moim zdaniem zmiana głowicy spi 1,1 i spi 1,2 nie ma kompletnie sensu. Jeśli chcesz cos robić to albo zmieniać cały silnik na 1,2 Mpi od punto lub palio albo dac sobie spokój Domniemam że masz pojęcie o mechanice i silnik mechanicznie ogarniesz sam. Jeśli tak to szukałbym kompletnego silnika zdjałbym głowice dał do planowania i regeneracji. Zmieniłbym pierścienie na tłokach poskładał na nowych uszczelkach i smigał kilka lat bez stersowo, Przyrost mocy zauważalny a koszty cześci nie wielkie -
Fajny do puki właściciel terenu sie nie zorientuje i cię pogoni albo zacznie robić psikusy