mariuszzubocza Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 Czy sa jakies oslony plastkowe drzwi do fiata 3 drzwiowego, aby nie rdzewialy?? Ew. Gdzie to mozna kupic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > Czy sa jakies oslony plastkowe drzwi do fiata 3 drzwiowego, aby nie > rdzewialy?? Ew. Gdzie to mozna kupic. Nawet jekby były, to nie sądzę, żeby coś pomogło. Ruda zjada drzwi od środka. Najlepszą metodą jest dbanie o dolne krawędzie. Raz na dwa miech ściągnąć boczki, wyczyścić i wysuszyć. Dodatkowo możesz czym chlapnąć przed rdzą. Z drzwiami jest ten problem, że na dole mają one otworki na odprowadzanie wody. Tyle tylko, że wuda nimi nie spływaw pełni, tylko zalega w dolnej krawędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broki Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > Czy sa jakies oslony plastkowe drzwi do fiata 3 drzwiowego, aby nie > rdzewialy?? Ew. Gdzie to mozna kupic. zawsze możesz pomalować drzwi na czarno i rdze bedzie mniej widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > zawsze możesz pomalować drzwi na czarno i rdze bedzie mniej widać Ja osobiście mam taki fabryczny luksus w uniaku. Drzwi poniżej listwy są na czarno. Jedyna zaleta tych czarnych pasów, to możliwość zamalowania rudej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broki Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > Ja osobiście mam taki fabryczny luksus w uniaku. Drzwi poniżej listwy > są na czarno. Jedyna zaleta tych czarnych pasów, to możliwość > zamalowania rudej. mi w tamtym roku majster proponował takie wyjscie jak mi drzwi robił, ale sie nie zdecydowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > mi w tamtym roku majster proponował takie wyjscie jak mi drzwi robił, > ale sie nie zdecydowałem I bardzo dobrze. Najśmieszniejsze jest to, że ASO jak kupowaliśmy auto te czarne pasy uznawał jako dodatkowa opcja, oczywiście płatna (jakieś grosze). Ale nadal nie rozumię, jak można pomalować całe dzrzwi w kolor auta i dopiero potem czarne pasy, czyli tak jak mam w moim (fabrycznie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Broki Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 te czarne pasy uznawał jako dodatkowa opcja, oczywiście > płatna hehe full wypas normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > Nawet jekby były, to nie sądzę, żeby coś pomogło. Ruda zjada drzwi od > środka. Najlepszą metodą jest dbanie o dolne krawędzie. Raz na > dwa miech ściągnąć boczki, wyczyścić i wysuszyć. Dodatkowo > możesz czym chlapnąć przed rdzą. > Z drzwiami jest ten problem, że na dole mają one otworki na > odprowadzanie wody. Tyle tylko, że wuda nimi nie spływaw pełni, > tylko zalega w dolnej krawędzi. Nawet jak spływa otworkami to wlewa się w felcowanie blach. Niby jest to uszczelnione, ale pewnie się szybko rozszczelnia i efekty widać po każdej zimie. Jeszcze ze 3 zimy i nie bede miał problemu, bo szpachla chyba nie będzie rdzewieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszust Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > zawsze możesz pomalować drzwi na czarno i rdze bedzie mniej widać Lepiej pomalowac na rudo. Wtedy ruda ginie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > Lepiej pomalowac na rudo. Wtedy ruda ginie. Musisz to opatentować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > zawsze możesz pomalować drzwi na czarno i rdze bedzie mniej widać to nie jest smieszne ja tak kiedyś malowałem jak uniak był jeszcze taty - malowanie odbywało się co roku z tym że co roku pasek czarnego szedł coraz wyżej - a jak ja przejałem uniaka to zronbiłem blacharke i malowanko i narazie mam spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > Nawet jak spływa otworkami to wlewa się w felcowanie blach. > Niby jest to uszczelnione, ale pewnie się szybko rozszczelnia i > efekty widać po każdej zimie. Dlatego jak będę teraz robił drzwi to w środku położę warstwę silikonu i po kątem skieruję do otworków, żeby woda sobie swobodnie spływała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 14 Marca 2005 Udostępnij Napisano 14 Marca 2005 > Dlatego jak będę teraz robił drzwi to w środku położę warstwę > silikonu i po kątem skieruję do otworków, żeby woda sobie > swobodnie spływała. Silikon się przynajmniej nie rozeschnie (chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 > Silikon się przynajmniej nie rozeschnie (chyba) Trza będzie zainwestować w jakiś dobry, to będzie służył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klok Napisano 15 Marca 2005 Udostępnij Napisano 15 Marca 2005 Jedynym ewentualnym minusem jest to, że sylikon, który odpadnie zatka Ci spływki w drzwiach. A te spływki są najważniejsze jeśli chodzi o korozję, drzwiczki nie moga trzymać wody. Swoją drogą nie wiem czy sylikon odpadnie czy nie, ale wiem, że w niskich temperaturach zmienia swoje właściwości - mam antenę montowana na jedną śrubę i przesmarowałem powierzchnię błotnika do której przylega sylikonem. Jak jest ciepło to jest OK ale w zimnie lata jak nie powiem kto po pustym sklepie. Chyba najciekawszy pomysł to przy robieniu blacharki zalać zdrowy goły metal cyną (oczywiście nie całe drzwi ale miejsca w których rodzi się korozja). Cyna tak jak cynk nie koroduje, w dodatku łatwo położyć cienką warstwę, więc będzie to uniacz ocynowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.