prawoimotoryzacja Napisano 6 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2021 Przy okazji premiery BMW 4 Gran Coupe miała miejsce również premiera modeli iX. Jestem ciekaw, kto kupi ten samochód? Na żywo nie wygląda lepiej niż na zdjęciach. Mam wrażenie, że wykonali go z materiałów, które akurat były pod ręką. Nowy iDrive 8 jest dziwny, i jest to zmiana zdecydowanie na minus, ponieważ de facto wszystkie przyciski zostały usunięte. BMW wkracza w erę tabletów, która jeszcze jakoś się trzyma "tradycji" z uwagi na panel sterowania iDrive. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 6 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2021 Cena kosmos w stosunku do oferowanego zasiegu: xDrive40 od 370tys i ledwie 318-363km zasiegu xDrive50 od 440tys 469-538 km, czyli tez bez szalu. Do tego 6.1 i 4.6 do setki, czy tez przecietnie na tle konkurencji. Imo slabo sie to prezentuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 6 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2021 Z przodu wygląda strasznie A z tyłu wielka klapa a za nią taki sobie ten otwór Zastanawiam się, co producenci wiszą w tym wszystkim dotykowym. Jak mam coś przełączyć czy przestawić guzkiem na kierownicy czy desce albo jakąś gałką, to w większości przypadków robię to bez głębszego zastanowienia, odrywania wzroku itp. Ale jak już coś chcę kliknąć na ekranie, to nie dość że muszę oderwać wzrok od drogi, to jeszcze zajmuje mi to więcej czasu. A mam tylko Kię ze stosunkowo małym tabletem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2021 8 godzin temu, Majkiel napisał: Z przodu wygląda strasznie A z tyłu wielka klapa a za nią taki sobie ten otwór Zastanawiam się, co producenci wiszą w tym wszystkim dotykowym. Jak mam coś przełączyć czy przestawić guzkiem na kierownicy czy desce albo jakąś gałką, to w większości przypadków robię to bez głębszego zastanowienia, odrywania wzroku itp. Ale jak już coś chcę kliknąć na ekranie, to nie dość że muszę oderwać wzrok od drogi, to jeszcze zajmuje mi to więcej czasu. A mam tylko Kię ze stosunkowo małym tabletem Koszty... Duzo taniej jest wsadzic tablet niz przyciski. Chyba oprocz Mercedesa ten dotyk dziala slabo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 7 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2021 8 godzin temu, zinger napisał: Cena kosmos w stosunku do oferowanego zasiegu: xDrive40 od 370tys i ledwie 318-363km zasiegu xDrive50 od 440tys 469-538 km, czyli tez bez szalu. Do tego 6.1 i 4.6 do setki, czy tez przecietnie na tle konkurencji. Imo slabo sie to prezentuje. Do kręcenia się w kółko komina zasięg jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 7 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2021 37 minut temu, sdss napisał: Do kręcenia się w kółko komina zasięg jest ok. Za pol banki? No nie wiem. Do tego to jest wielkie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 7 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2021 16 minut temu, zinger napisał: Za pol banki? No nie wiem. Do tego to jest wielkie auto. Jakie pół? Sam napisałeś 370? Wielkie i ? Do pracy na zakupy wystarczy. Powyżej 200km to się lata samolotem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 7 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2021 20 minut temu, sdss napisał: Jakie pół? Sam napisałeś 370? Kto kupuje takie auta w podstawie? Kilka dodatkow i spokojnie to 500k dobijesz. 21 minut temu, sdss napisał: Wielkie i ? W srodku wieksze niz X5, malo? 21 minut temu, sdss napisał: Powyżej 200km to się lata samolotem. Aha, of koz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 7 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, zinger napisał: Kto kupuje takie auta w podstawie? Kilka dodatkow i spokojnie to 500k dobijesz. W srodku wieksze niz X5, malo? Aha, of koz Rabat pewniej 20% , dopłata od Państwa, leasing i bezie 250. Takiego auta nie kupujesz na trasy . Edytowane 7 Listopada 2021 przez sdss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2021 9 minut temu, sdss napisał: Rabat pewniej 20% , dopłata od Państwa, leasing i bezie 250. Takiego aura nie kupujesz na trasy . Takie auto do duzego europejskiego miasta to porazka. Bedzie sie dobrze sprzedawac w AU czy USA u nas egzotyk. W EU w zupelnosci wystarczy i3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 7 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2021 Godzinę temu, sdss napisał: Rabat pewniej 20% , dopłata od Państwa, leasing i bezie 250. Takiego auta nie kupujesz na trasy . Takiego tzn jakiego? Duzego Suva czy ev? Jak ev, to dlaczego zawsze wszyscy placza, ze maja male zasiegi, skoro na miasto styknie? Cos mi ta teoria sie kupy nie trzyma. To jest konkurencja dla etrona czy TX, nie opowiadaj bajek, ze ludzie te auta tylko do wozenia sie po miescie kupuja. Tylko etron jest juz kilka lat na rynku i jego 400km bylo wowczas przyzwoitym wynikiem. Ale wypuszczenie nowego modelu obecnie pokroju tego iX z takim zasiegiem, to imo lekka padaka i o tym glownie pisze. A wez jeszcze pod uwage, ze realny zasieg bedzie pewnie ze 100km mniejszy i wtedy faktycznie to sie na trasy nie nada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 7 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2021 49 minut temu, zinger napisał: Takiego tzn jakiego? Duzego Suva czy ev? Jak ev, to dlaczego zawsze wszyscy placza, ze maja male zasiegi, skoro na miasto styknie? Cos mi ta teoria sie kupy nie trzyma. To jest konkurencja dla etrona czy TX, nie opowiadaj bajek, ze ludzie te auta tylko do wozenia sie po miescie kupuja. Tylko etron jest juz kilka lat na rynku i jego 400km bylo wowczas przyzwoitym wynikiem. Ale wypuszczenie nowego modelu obecnie pokroju tego iX z takim zasiegiem, to imo lekka padaka i o tym glownie pisze. A wez jeszcze pod uwage, ze realny zasieg bedzie pewnie ze 100km mniejszy i wtedy faktycznie to sie na trasy nie nada. Raczej ev do robienie dzien w dzien tras po 600km słabo się nadaje, brak ładowarek, szybkich ładowarek. Za miasto z zasięgiem 300 do 400km też pojedziesz np z Krakowa do Zakopanego zasięg styknie, na weekend tym bardziej. Nad morze do Gdańska z dwoma ladowaniami. Więcej baterii , większa masa, wyższa cena itd... Pozostaje czekać aż wymyśla pojemniejsze baterię lub bardziej energooszczędny silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 13 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2021 W dniu 7.11.2021 o 08:21, wujek napisał: Koszty... Duzo taniej jest wsadzic tablet niz przyciski. Chyba oprocz Mercedesa ten dotyk dziala slabo. W BMW też całkiem dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2021 56 minut temu, prawoimotoryzacja napisał: W BMW też całkiem dobrze Nie miałem okazji jeździć dłużej. Trochę mnie zniechęcają te zegary w kształcie nie wiadomo co. Jakieś takie mało czytelne vs Mercedes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 13 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2021 Godzinę temu, wujek napisał: Nie miałem okazji jeździć dłużej. Trochę mnie zniechęcają te zegary w kształcie nie wiadomo co. Jakieś takie mało czytelne vs Mercedes. Owszem, są mniej czytelne, lecz człowiek szybko się przyzwyczaja. W trybie sport już wyglądają w miarę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 13 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2021 Po otwarciu klapy Insignia A. Dla mnie problem z EV to są baterie, człowiek jeszcze nie wymyślił zbyt dobrego sposobu magazynowania energii elektrycznej, czekam na przełom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.