kravitz Napisano 26 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2021 Czy ktoś jeździł może oboma wersjami lub GTE? Jeździłem wersją eHybrid i w sumie osiągi są OK, ale zastanawiam się czy nie iść w GTE. Nie wiem co bym tam znalazł więcej niż w eHybrid. Zauważyłem na tą chwilę dwie rzeczy i jedna z nich to jest ewidentny minus, a druga to sam nie wiem. Ten minus, to że w GTE przyciski na kierownicy są dotykowe, a w eHybrid nadal fizyczne. A druga rzecz, to fotele. W eHybrid są zwykłe, a w GTE takie ze zintegrowanym zagłówkiem. Często jeżdżę z dzieciakami i te ze zintegrowanym zagłówkiem bardzo izolują pasażerów z tyłu, a dodatkowo zagłówek nie ma pałąka na którym mogę powiesić tablet. Do tej pory używaliśmy taki trzymak pomiędzy dwa fotele i się super sprawdzał w dłuższych podróżach. Czy zawieszenie w GTE może być jakieś betonowe? Na pewno nie biorę żadnego aktywnego. Obniżone? Może jakieś wyposażenie w GTE jest w standardzie na plus w stosunku do eHybrid, żebym się zainteresował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.