Kafarnaum Napisano 18 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2022 Witajcie! Proszę mi podpowiedzieć gdzie w tym XP 1.6. 16V benzyna 2006 znajduje się wyłącznik uderzeniowy- ten który wszystko odcina w czasie wypadku. Pewnego dnia wsiadłem do samochodu i słyszę że pompa paliwa nie robi ciśnienia przed odpaleniem (zawsze hałasowała). Oczywiście nie pali. Na innych grupach słyszałem o zacinającym się wyłączniku, gdzie po wyczyszczeniu i przeglądnięciu styków samochód czasem rusza. Niestety, w HDI jest na lewym nadkolu, z czerwoną nakładką. W benzynie nie widzę go ani na prawym ani na lewym nadkolu./ Czy jest on może na grodzi kabina/silnik czy może wewnątrz auta, gdzieś pod radiem? Z góry dziękuję za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 19 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2022 Taka informacja powinna być w instrukcji obsługi do pojazdu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 20 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2022 W dniu 18.12.2022 o 20:48, Kafarnaum napisał(a): Niestety, w HDI jest na lewym nadkolu, z czerwoną nakładką. W XP z HDI z 2004 nie montowali w komorze silnika. Ostatni samochód ze stajni PSA, który miałem i posiadał ten wyłącznik to Partner/Berlingo przed liftingiem. XP też przechodziła lifting w tym samym czasie mniej więcej i może być tak, że został on zlikwidowany i Twoja uwaga dotyczy pojazdów przed liftingiem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kafarnaum Napisano 20 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2022 Dokładnie mój XP jest z 2006. Po liftingu. Czujniki jakie widziałem ewidentnie miały możliwość zareagowania - naciśnięcia palcem i były w dostępnych miejscach. W instrukcji obsługi nie ma słowa o tym. Zatem pewnie go nie ma i jest w takim razie przekaźnik do wymiany albo znowu BSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kafarnaum Napisano 23 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2022 Samochód jeździ. Mechanik sąsiad przyszedł i poruszał skrzynką bezpieczników pod maską. Ja zaś solidnie podładowałem akumulator przez 24 h. W efekcie pojazd pali; mechanik wskazuje na skrzynkę (Siemensa) i przekaźniki, są za słabe na "przepływający prąd". Skrzynka Siemensa jeszcze na gwarancji, spróbuję reklamować. Zrobił obejście przekaźnika gdyby coś - do wykorzystania w sytuacji awaryjnej (leży w schowku i czeka). Dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.