Skocz do zawartości

Rudobrody

użytkownik
  • Liczba zawartości

    5 488
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Rudobrody

  • Urodziny 17.02.1977

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    351760

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    KR/KCH
  • Samochód
    francuski

Ostatnie wizyty

2 531 wyświetleń profilu

Rudobrody's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

2,3 tys.

Reputacja

  1. Tak jak pisałem. W poprzednich wersjach samochodów PSA nie trzeba było komputera tylko klikało się przycisk resetu przebiegu dziennego podczas przekręcania kluczyka w położenie zapłonu i można było ustawić przebieg do następnej wymiany oleju. Jak widać za prosto
  2. https://sklep.arlenteam.pl/szklarnie-z-poliweglanu
  3. Kompletnie nie jestem zaskoczony. Poza tym to nie jest ich problem jak przekroczysz zalecany interwał tylko Twój.
  4. Ustawia się przy resetowaniu przeglądu olejowego. Komuś się nie chce ustawić krótszego interwału w kilometrach.
  5. To ustawia serwis na przeglądzie i chyba teraz nie da się ustawić z poziomu kierowcy. W starszych samochodach PSA mogłeś to ustawić sam klikając odpowiednią kombinacją klawiszy od licznika dziennego przy resetowaniu przeglądu olejowego i było to opisane w instrukcji samochodu.
  6. Od początku w cytrynie miałem ustawione 15 000 jak dla ciężkich warunków mimo, że moje warunki eksploatacji nie spełniają wymogów aby taki interwał stosować. Przeważnie i tak wymiana oleju wychodziła 2-3 razy w roku. Natomiast nie wyobrażam sobie stosować wymiany oleju co 30 000 jak sugerował producent dla warunków normalnych. Natomiast jednostki wolnossące miały 20 000 i 10 000 dla warunków ciężkich.
  7. Są w Afryce i to całkiem sporo. Fiat ma wiele swoich starych rozwiązań i samochodów w krajach Ameryki Południowej. O polityce odnośnie części stosowanej przez Stellantis ciężko wypowiadać się z życzliwością i zrozumieniem.
  8. W 100 % nie. Ale używam tego środka już 4 rok. Ilość kleszczy wczepionych jak również przyniesionych na futrze jest zdecydowanie mniejsza niż wtedy gdy sierściuchy latają nie zabezpieczone niczym. Skuteczność po zaaplikowaniu spada dopiero w okolicach października. Ja jestem zadowolony z tego środka. Jeśli masz inny o podobnym działaniu to stosuj tamten. Zawsze się w populacji kleszczy znajdzie jakiś mutant odporny na działanie chemii.
  9. Nie lubi jazdy w ogóle. Na krótkich dystansach w szczególności. Niestety cały układ napędowy samochodów Stellantisa a wcześniej PSA oparty o 1.2 PT to bomba z opóźnionym zapłonem. Poza spierniczoną koncepcją i projektem dochodzi jeszcze serwis, który sobie często nie radzi z tymi silnikami.
  10. Na moje siedem sierściuchów stosuję Bravecto. Jest też dla psa. Jest wersja na bogate życie wewnętrzne. Co do kotów są opakowania na małego kota i na koty 6-12 kg. Stosuję ten większy pojemnik na dwa koty w marcu/kwietniu i do końca sezonu mam spokój. Działa na kleszcze pchły i inne tałatajstwo.
  11. W cactusie oryginalne tarcze i klocki wystarczyły na 70 000 km a w poprzednim większym i cięższym samochodzie zużywały się wolniej. Tym byłem akurat bardzo mocno zaskoczony. Ale to dziwne ustawienie interwały gdyż od 2018 ustawiano w serwisach citroena interwał wymiany oleju na 15 000 dla wersji turbo i 10 000 dla wersji NA. W peugeocie natomiast były to interwały standardowe czyli 30 000 i 20 000. Możliwe, że zależało to od serwisu i trzymania się norm przez pracowników lub kwestia szkoleń.
  12. Może zależy od egzemplarza. Materiały użyte w zależności od miejsca powstania się różnią. Źle utwardzone krzywki czy inne wady materiałowe też spowodują, że będą się szybciej zużywać. Poza tym skoro samochód po gwarancji to miał 2 lata... Wymiana oleju w tych silnikach było co rok lub co 10 000/15 000 km. Chyba, że serwis nie wymieniał. Historia zna takie przypadki niestety.
  13. Widziałem ten jego poprzedni materiał... Mnie bardziej martwi brak osiowości wału w silniku, który ma 45 000 km. Ten egzemplarz nie zostanie wykończony przez drobinki gumy z paska rozrządu.
  14. https://www.youtube.com/watch?v=IsyJXLajvxs Jakby ktoś miał wątpliwości dlaczego nie...
  15. Bardzo dobrze, że zastosowałeś czas przeszły... PSA produkowało silniki benzynowe oraz diesla, które bez problemu dojeżdżały do miliona km przebiegu. Niestety działania "pseudoekologów" oraz działów projektowych koncernu PSA doprowadziły do tego, że obecnie takie coś jest niemożliwe do osiągnięcia. Ale skoro kolega chce mieć 1.6 od Stellantisa to nikt go do tego nie zniechęci.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.