miller Napisano 5 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 Już pisałem na ten temat ale nadal nie wiem jak powinno być z ciśnieniem w obiegu chłodzenia. Wymieniłem korek od zbiorniczka wyrównawczego bo myślałem, że z nim coś nie tak, a tu dalej jak się nagrzeje silnik do 100 stopni to węże od chłodnicy są twarde, że z wielkim trudem można je ścisnąć. Ale jak jest chłodniej i temp silnika nie przekracza pierwszej kreski między niebieskim polem a 90 to są w miarę miękkie. Planuję wyjazd w trasę i boję się że mi węże rozerwie. Czasem nawet popuszcza mi opaska na wężu (przy termostacie). I tu moje pytanie: mają być twarde? i jakie jest tam ciśnienie przy nagrzanym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 > Już pisałem na ten temat ale nadal nie wiem jak powinno być z > ciśnieniem w obiegu chłodzenia. Wymieniłem korek od zbiorniczka > wyrównawczego bo myślałem, że z nim coś nie tak, a tu dalej jak > się nagrzeje silnik do 100 stopni to węże od chłodnicy są > twarde, że z wielkim trudem można je ścisnąć. Ale jak jest > chłodniej i temp silnika nie przekracza pierwszej kreski między > niebieskim polem a 90 to są w miarę miękkie. Planuję wyjazd w > trasę i boję się że mi węże rozerwie. Czasem nawet popuszcza mi > opaska na wężu (przy termostacie). I tu moje pytanie: mają być > twarde? i jakie jest tam ciśnienie przy nagrzanym silniku? nawet na ciepłym mam miękkie uszczelka pod głowicą się kłania ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 Nie ma żadnych innych objawów żeby padła uszczelka, a jak by ciśnienie szło przez walniętą uszczelkę to na zimnym też by rosło ciśnienie. Przy 90 stopniach tego nie ma dopiero jak dojdzie do 95-100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2006 Dodam jeszcze, że nie twardnieją od razu po przynajmniej półgodzinnej jeździe po mieście w korkach. Zawór w korku wyrównawczym chyba działa bo czasem przewody są trochę miększe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.