Truecolor Napisano 4 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2023 (edytowane) Temat jak na foto. Nakretka 52mm. Dostalem nasadkę o takim rozmiarze ale ma średnicę zewnętrzną 70,5mm a otwór w tej obudowie ma 69mm, potem się jeszcze zwęża więc mysle że nasadka musiałaby mieć max 65-66mm srednicy. Takich nikt nie produkuje.... Do tego zagadką jest dla mnie ta gnitowana część z 4 nacięciami. Po co to? jakaś kontra będzie konieczna? Edytowane 4 Listopada 2023 przez Truecolor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 4 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2023 Przetoczyć/oszlifowac nasadkę i liczyć że wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 4 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2023 Pewnie środek się wykręca a reszta zostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 4 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2023 Spokojnie można nasadkę stoczyć na 65 mm. Wytrzyma, bo to nie jest mocno dokręcone. Kiedyś kupiłem nasadkę chyba 42 mm do nakrętek przegubów i w niektórych autach w piaście było za mało miejsca. Tokarz przetoczył nasadkę i tak wytrzymuje od dobrych 15 lat, a przeguby czasem są dokręcane po 250 Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truecolor Napisano 4 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2023 Odkręciłem to za pomocą młotka i majzla. Tak naprawdę wystarczyło jedno uderzenie w to nacięcie. Wykręca sie całość, nakretka wraz z tą gwintowaną tuleją. Nakrętka służy do ustalania punktu krańcowego dokręcenia tulei - czyli do regulacji luzu bo tuleja dociska wałek wewnątrz i luz nie może być ani za duży ani za mały. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 5 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2023 Odkręciłem to za pomocą młotka i majzla. Tak naprawdę wystarczyło jedno uderzenie w to nacięcie. Wykręca sie całość, nakretka wraz z tą gwintowaną tuleją. Nakrętka służy do ustalania punktu krańcowego dokręcenia tulei - czyli do regulacji luzu bo tuleja dociska wałek wewnątrz i luz nie może być ani za duży ani za mały.Znaczy kontrujesz luz na łożysku ta nakrętka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.