Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ile biorą za nibicie klimy?

Featured Replies

Napisano

> Gdzie konkretnie??? Bom też w potrzebie.

Tak jak powiedział gustaw. Jeżdżę tam od dwóch lat na przegląd i odgrzybianie. To miejsce polecali koledzy z kącika, pojechałem i mogę polecać każdemu.

Tak na marginesie - może warto by było próbować pogadać z właścicielem na temat jakichś zniżek dla kącikowców?

Napisano

> j.w

ja niemam ale w Częstochowie za samo nabicie 100zł

Napisano

Gadalem z konserwatorem klim w naszej firmie. Powiedzial, ze brak czynnika chlodzacego oznacza nieszczelny uklad. Mowil, ze nabicie klimy proponowane w serwisach to tzw nabicie klienta w butelke. Jesli klima jest szczelna - nie trzeba jej ladowac, a konserwacja powinna ograniczac sie do czyszczenia (odgrzybiania), sprawdzenia cisnienia i cos tam jeszcze. Hmm, nie znam sie wiec nie wiem ile w tym prawdy, ale dziele sie tymi informacjami - moze ktos potwierdzi ?

Napisano
  • Autor

> Gadalem z konserwatorem klim w naszej firmie. Powiedzial, ze brak

> czynnika chlodzacego oznacza nieszczelny uklad. Mowil, ze

> nabicie klimy proponowane w serwisach to tzw nabicie klienta w

> butelke. Jesli klima jest szczelna - nie trzeba jej ladowac, a

> konserwacja powinna ograniczac sie do czyszczenia

> (odgrzybiania), sprawdzenia cisnienia i cos tam jeszcze. Hmm,

> nie znam sie wiec nie wiem ile w tym prawdy, ale dziele sie tymi

> informacjami - moze ktos potwierdzi ?