vito79 Napisano 14 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 Otrzymał juz ktoś taki list od Fiata: W Celu sprecyzowania warunków na jakich udzielono gwarancji na perforacje blach Fiat Auto Poland S.A. informuje, że zamieszczone w treści książeczki gwarancyjnej oświadczenie gwaranta w tym zakresie oznacza . ze gwarancją na perforacje blach objęte są elementy strukturalne nadwozia pojazdu, czyli wszystkie trwale połączone ze sobą elementy nadwozia, z wyłonczeniem drzwi oraz pokryw przedniej i tylnej. Jednoczesnie pragniemy Państwa zapewnić, że gdyby jednak, perforacja wystąpiła na elementach nie objętych tą gwarancja, Fiat Auto Poland S.A. deklaruje indywidualne rozpatrzenie każdego zgłoszenia. Warunkiem uznania takiego zgłoszenia jest przestrzeganie wymogów Instrukcji Obsługi w zakresie dbałości o stan techniczny nadwozia oraz wykonywanie napraw i obowiązkowych przeglądów w sieci Autoryzowanych Stacji Obsługi. teraz najlepsze Życzymy Państwu duzo zadowolenia z posiadanego samochodu tak, aby deklarowana pomoc serwisowa okazała sie tylko gwarancją spokojnego podrożowania. z której nie bedziecie Państwo zmuszenia korzystać. znaczy to tyle ze połowa blach jest na gwarancji a pałowa nie ???????????????????? To chyba jakies jaja są bo jakos nikt nie mówił jak kupowałem pande o tym ze gwarancja na perforacje nie obejmuje klap i drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltq Napisano 14 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 hehehehehe dobre ale siakos nie jestem zaskoczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bast3k Napisano 14 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 tez dzisiaj wyjalem takowy list ze skrzynki na liscie i kopercie jest kilka miast list ugory ma napis bielsko-biala na dole oczywiscie salon gdynia i wejherowo a wyslano go z rumii i teraz badz tu madry kto do ciebie go wyslal troszke sie zdenerwowalem ze misiek nie caly na gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 15 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 A ja stwierdziłem ze jakby coś to i tak im nie popuszcze. Jak to jest opisame w ksiązeczce gwarancyjnej bo podpisywało sie tamte warunki gwarancji a nie to co teraz przyszło wiec moze w tym ratunek??? Co do indywidualnego traktowania kazdego zgłoszenia to wydaje mi sie ze to tylko sciema. Gdybym wiedział o tym wczesniej to zamiest padlinki pod domkiem "206" by stala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fotos Napisano 15 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 > Otrzymał juz ktoś taki list od Fiata: > W Celu sprecyzowania warunków na jakich udzielono gwarancji na > perforacje > blach Fiat Auto Poland S.A. informuje, że zamieszczone w treści > książeczki gwarancyjnej > oświadczenie gwaranta w tym zakresie oznacza . ze gwarancją na > perforacje blach > objęte są elementy strukturalne nadwozia pojazdu, czyli wszystkie > trwale połączone ze > sobą elementy nadwozia, z wyłonczeniem drzwi oraz pokryw przedniej i > tylnej. > Jednoczesnie pragniemy Państwa zapewnić, że gdyby jednak, perforacja > wystąpiła na elementach nie objętych tą gwarancja, Fiat Auto Poland > S.A. deklaruje > indywidualne rozpatrzenie każdego zgłoszenia. Warunkiem uznania > takiego zgłoszenia > jest przestrzeganie wymogów Instrukcji Obsługi w zakresie dbałości > o stan techniczny > nadwozia oraz wykonywanie napraw i obowiązkowych przeglądów w sieci > Autoryzowanych Stacji Obsługi. > teraz najlepsze > Życzymy Państwu duzo zadowolenia z posiadanego samochodu tak, aby > deklarowana pomoc serwisowa okazała sie tylko gwarancją spokojnego > podrożowania. > z której nie bedziecie Państwo zmuszenia korzystać. > znaczy to tyle ze połowa blach jest na gwarancji a pałowa nie > ???????????????????? > To chyba jakies jaja są bo jakos nikt nie mówił jak kupowałem pande > o tym ze gwarancja na perforacje nie obejmuje klap i drzwi Kolego otrzymalem taki list 1.5 tygodnia temu.Nie wiem o co chodzi...zobaczymy.pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltq Napisano 15 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 > Jak to jest opisame w ksiązeczce gwarancyjnej bo podpisywało sie > tamte warunki gwarancji a nie to co teraz przyszło wiec moze w dokladnie tak... ja sie trzymam tego co w ksiazce gwarancyjnej, a jak FAP bedzie mial problem to wtedy sprawdze jak skuteczny jest DAS... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 15 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 > dokladnie tak... ja sie trzymam tego co w ksiazce gwarancyjnej, a jak > FAP bedzie mial problem to wtedy sprawdze jak skuteczny jest > DAS... kiedys byłem w ASO i widziałem roczna pande z prycholami na masce. Moze to nie odosobniony przypadek lecz mały standard dlatego starają sie zabespieczyć przed lawiną reklamacji. Ciekawe czy informują nowych nabywców ze gwarancja na perforacje nie obejmuje połowy nadwozia??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryba81 Napisano 15 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 > sprawdze jak skuteczny jest DAS... rozumie ze jestes ubezpieczony w DASie, ile taka przyjemnosc kosztuje w skali roku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltq Napisano 15 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 > Ciekawe czy informują nowych nabywców ze gwarancja na perforacje nie > obejmuje połowy nadwozia??? trzeba by sie zapytac w salonie... gdybym mial teraz kupowac Fiata to bym sie 5 razy zapytal o te blache, bo jak nie ma gwarancji na blache to nie dosc ze to jeszcze trzeba szukac samochodu od innego producenta... ale szczerze ani mnie to grzeje ani ziebi... na razie nie zamierzam zmieniac samochodu, czy kupowac kolejnego a te ktore mam maja gwaranacje na wszystkie orginalne elementy blachy... a jak cos bedzie nie tego, to zaczne sie martwic jak wystapi sytuacja... a teraz bo pogoda ladna i trzeba sie cieszyc zyciem a nie martwic FAPem edit: a do tego mam urlop i prosze mnie nie martwic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltq Napisano 15 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 > rozumie ze jestes ubezpieczony w DASie, ile taka przyjemnosc kosztuje > w skali roku ? ~240 za samochod przeznaczony do uzytku prywatnego ~340 za samochod uzywany do dzialanosci gospodarczej oczywiscie sa pewne dodatki za dodatkowe opcje, to juz w DASie sie lepiej dowiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 15 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2006 > znaczy to tyle ze połowa blach jest na gwarancji a pałowa nie > ???????????????????? > To chyba jakies jaja są bo jakos nikt nie mówił jak kupowałem pande > o tym ze gwarancja na perforacje nie obejmuje klap i drzwi Uwaga - tłumaczę z FAP'owego na polski: "Gwarancja na perforację blach obejmuje tylko te elementy, które nie wykazują śladów korozji. Te które skorodowały nie są objęte gwarancją. W przypadku korozji 100% powierzchni samochodu gwarancja nie będzie uznana z uwagi na użytkowanie samochodu niezgodnie z jego przeznaczeniem. Powyższe zasady obowiązują z dniem nabycia samochodu. Informujemy, iż ewentualna wadliwa interpretacja ww. zasad prez klienta w dniu zakupu jest wyłącznie jego problemem." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 16 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2006 > Otrzymał juz ktoś taki list od Fiata: fajny list. dobrze ze juz dawno przestalam sie przejmowac gwarancja jaka daje Fiat... a pociesze cie - moje poprzerzedie auto - SC mialo 5 lat jak sprzedawalam i nie zauwazylam zeby jakos specjalnie mi pordzewialo wiec naprawde nie masz sie czym martwic. Fiat przynajmiej czesc elementow cynkuje co daje dosc dobre zabezpieczenie nie tak jak np pugi czy inne francuzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 16 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2006 Juz przerabialismy temat korozji w pandzie (Borsuk22) i sam widziałem jedną w ASO. Zgadzam sie ze Fiat ma blachy obporne a nóż moja bedzie wyjątkiem i co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 16 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2006 > Juz przerabialismy temat korozji w pandzie (Borsuk22) i sam widziałem > jedną w ASO. Zgadzam sie ze Fiat ma blachy obporne a nóż moja > bedzie wyjątkiem i co? wiesz jest taka reguła: im czesciej i intesywniej myślisz ze cos sie popsuje tym większe jest prawdopodbienstwo ze tak sie stanie. popronuje wiecej dystansu i pozytywnego myslenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 16 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2006 > wiesz jest taka reguła: im czesciej i intesywniej myślisz ze cos sie > popsuje tym większe jest prawdopodbienstwo ze tak sie stanie. Aż tak berdzo sie nie przejmuje > popronuje wiecej dystansu i pozytywnego myslenia. Pozytywne myslenie mam na drugie imie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 16 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2006 mam gdzieś pozytywne myslenie, miałem takowe przed mundialem w kwestii samochodu wolałbym jasne i czytelne reguły obowiązujące nas wszystkich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin2222 Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 ja olałem gwarancje tzn byłem tylko na 1 przeglądzie ale widzę bąbel na progu od stony kierowcy ciekae czy to rdza pod lakierem. w świetle tego listu sądze ze Fiat od wszystkiego się wykręca a ta gwarancja to zwykły kit oczywiście czasami sie przydaje ale jak pomyśle ile kosztowały by mnie przeglądy w Aso to wolę zaoszczędzić i naprawić na własny koszt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 Tak naprawde to moga nas cmoknac w ..... . Kupujac auto godzilismy sie na warunki okreslone z gwarancji a teraz to moga sobie percyzowac. Odpukac, w sytuacji kiedy by sie cos dzialo z klapami/drzwiami kazdy sad ich wysmieje Po 10 latach jazdy CCS blacha byla jak dzwon jedynie klapy rdzewialy - wiec cos w tym jest, tym bardziej ze rdza byla w miejscach z ktorych wynikalo jednoznaczne spieprzenie fabryczne klap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 > Tak naprawde to moga nas cmoknac w ..... . Kupujac auto godzilismy > sie na warunki okreslone z gwarancji a teraz to moga sobie > percyzowac. > Odpukac, w sytuacji kiedy by sie cos dzialo z klapami/drzwiami kazdy > sad ich wysmieje Taa! - tylko aby procesować się najpierw musisz udkoumentowac że przez cały okres trwania gwarancji serwisowałeś ( wykonywałeś przeglądy) w ASO! bo jak nie to ... sąd wyśmieje Ciebie! wątpię czy ktoś o zdrowych zmysłach jeżdzi do aso- fiata np 7 letnim SC! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 No ale to normalne ze musisz to zrobic. Zreszta jak skonczy sie gwara na mechanike mozesz robic tylko przeglady blachy. Mysle ze Federacja Konsumentow chetnie sie czyms takim by zajela a naprawde maja wyniki i rowniez jesli chodzi o samochody (mam nadzieje ze jednak nie bedzie musiala). Swoja droga ten list (ja nic nie mam jeszcze) dot. tylko Miskow? Kolega od jekiegos czasu ma Seja, przedluzal 2x gwarancje na wszystko i zapylaja az milo z naprawami blacharskimi - zeby bylo ciekawiej - przedniej (ale to akurat normalne bo na gwarancji mu robili po stluczce) i tylnej klapy (sama z siebie ja ruda chrupie). Poza tym nie bez powodu dolaczyli tekst o indywidualnym rozpatrywaniu problemow z blacha - na 10 problemow - paru wlascicieli przyjmie do wiadomosci ze klap i drzwi gwara nie obejmuje, reszta sie uprze i bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 > No ale to normalne ze musisz to zrobic. Zreszta jak skonczy sie gwara > na mechanike mozesz robic tylko przeglady blachy. Nie możesz - przegląd blacharki jest integralna częścią przeglądu technicznego i jako taki sam nie występuje jako usługa. Na samym początku było to możliwe - teraz już nie. Oczywiście jakieś ASO może Cię skasować i wbije pieczątke przeglądu blacharki, ale w dochodzeniu ewentualnych roszczeń będzie to nic nie znaczące poświadczenie. > Mysle ze Federacja Konsumentow chetnie sie czyms takim by zajela a > naprawde maja wyniki i rowniez jesli chodzi o samochody (mam > nadzieje ze jednak nie bedzie musiala). Federacja Konsumentów, Rzecznik Konsumentów i inne pseudo-instytucje pro-klientowskie to najbardziej śmieszne instytucje w naszym pięknym (k)raju. 5-6 razy w miesiącu mam z nimi kontakt i jeszcze nigdy żadnemu klientowi nie pomogli - poza beznadziejną mediacją (a jakie błędy czasami w pismach sadzą) Chcesz sobie pomóc - wynajmij dobrego prawnika i dobrze mu zapłać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m_flower Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 > Federacja Konsumentów, Rzecznik Konsumentów i inne pseudo-instytucje > pro-klientowskie to najbardziej śmieszne instytucje w naszym > pięknym (k)raju. 5-6 razy w miesiącu mam z nimi kontakt i > jeszcze nigdy żadnemu klientowi nie pomogli - poza beznadziejną > mediacją (a jakie błędy czasami w pismach sadzą) pisza czasem za kogos pozwy (Rzecznik) i wygrywaja > Chcesz sobie pomóc - wynajmij dobrego prawnika i dobrze mu zapłać. przede wszystkim zaplac a potem sie okaze czy dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 > Nie możesz - przegląd blacharki jest integralna częścią przeglądu > technicznego i jako taki sam nie występuje jako usługa. Na samym > początku było to możliwe - teraz już nie. Oczywiście jakieś ASO > może Cię skasować i wbije pieczątke przeglądu blacharki, ale w > dochodzeniu ewentualnych roszczeń będzie to nic nie znaczące > poświadczenie. To dziwne bo raptem miesiac temu zarowno od laski ktora mi w salonie auto sprzedawala jak i od kierownika serwisu uzyskalem informacje ze nie ma problemu z przegladami samej blachy/powloki po zakonczeniu gwarancji na mechanike. > Federacja Konsumentów, Rzecznik Konsumentów i inne pseudo-instytucje > pro-klientowskie to najbardziej śmieszne instytucje w naszym > pięknym (k)raju. 5-6 razy w miesiącu mam z nimi kontakt i > jeszcze nigdy żadnemu klientowi nie pomogli - poza beznadziejną > mediacją (a jakie błędy czasami w pismach sadzą) > Chcesz sobie pomóc - wynajmij dobrego prawnika i dobrze mu zapłać. Tutaj bym sie nie zgodzil bo kilkukrotnie zalatwialem z FK i zawsze bylo ok zalatwione a i znam przypadki problemow z dealerami ktora FK zalatwilo szybko i skutecznie. Ale fakt co prawnik to prawnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 > pisza czasem za kogos pozwy (Rzecznik) i wygrywaja > przede wszystkim zaplac a potem sie okaze czy dobry ee mysle ze tutaj sredniej jakosc prawnik by to zalatwil - toz to kpina przeca jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 > To dziwne bo raptem miesiac temu zarowno od laski ktora mi w salonie > auto sprzedawala jak i od kierownika serwisu uzyskalem > informacje ze nie ma problemu z przegladami samej blachy/powloki > po zakonczeniu gwarancji na mechanike. Żeby nie było tak jak z gwarancją na LPG. Wyślij zapytanie w tej sprawie do FAP z prośbą o pisemną odpowiedź. Fajnie byłoby gdybym się mylił, ale o braku przeglądów blacharki dowiedziałem się m.in. od FAP > Tutaj bym sie nie zgodzil bo kilkukrotnie zalatwialem z FK i zawsze > bylo ok zalatwione a i znam przypadki problemow z dealerami > ktora FK zalatwilo szybko i skutecznie. > Ale fakt co prawnik to prawnik. Niestety jak widzę pismo w ktorym żąda się ode mnie zwrotu klientowi kasy za sprzęt który chce bez powodu oddać (a zdązył już go sobie skutecznie poużywać) czy powoływanie się na rękojmie w przypadku sprzedazy konsumenckiej to ..... Chociaż może faktycznie to moje przypadki to margines Oby tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 heh, jak dostane lista do na pewno bede walil kwita do FAP-a a co mi tam mam nadzieje ze tylko tak napisze a nie w wyniku zzerania miska przez ruda poza tym aut jest na kreche i bank jest jako wspolwlascieciel w 49% wiec biorac pod uwage ze mam w nim dobre uklady to pomoga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 > Żeby nie było tak jak z gwarancją na LPG. > Wyślij zapytanie w tej sprawie do FAP z prośbą o pisemną odpowiedź. > Fajnie byłoby gdybym się mylił, ale o braku przeglądów blacharki > dowiedziałem się m.in. od FAP Niestety masz rację - instytucja osobnego przeglądu nadwozia to już czas przeszły: obecnie żeby w ogóle zacząć dyskusje o gwarancji na nadwozie trzeba wylegitymować się kompletem przeglądów gwarancyjnych za cały okres użytkowania auta (i jest to sprawdzane nadzwyczaj skrupulatnie), z resztą w nowych książeczkach gwarancyjnych nie ma już nawet miejsca na odnotowywanie osobnych przegladów nadwozia Informacje udzielane przez serwisy należy traktować z pewnym dystansem - np. od pewnego momentu FAP zmienił warunki gwarancji w taki sposób, że na całe auto obowiązuje co prawda gwarancja dwuletnia, ale nie dotyczy to wymienianych na gwarancji podzespołów, na które zasadniczo, poza pewnymi wyjątkami, obowiązuje już gwarancja roczna. Tę akurat informację otrzymałem bezpośrednio z Działu Obsługi Posprzedażnej w formie pisemnej - i swego czasu na kąciku Stilo zamieściłem nawet skan tego listu, ale do dzisiaj sa tacy, którzy w to nie wierzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elisse Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 A czy ktoś z Was otrzymał rzeczony list przed upływem 2-letniej gwarancji na pojazd ?? I jaki jest sens serwisowania później Miśka w ASO jeśli gwarancją objęty jest dach i zderzaki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > To dziwne bo raptem miesiac temu zarowno od laski ktora mi w salonie > auto sprzedawala jak i od kierownika serwisu uzyskalem > informacje ze nie ma problemu z przegladami samej blachy/powloki > po zakonczeniu gwarancji na mechanike. Ja to widze troszkę inaczej- i większośc z nas zapewnie zgodzi się z moim zdaniem- Jak kupujesz nowe autko do dealer o mało do ... nie wejdzie żeby tylko je sprzedać! będzie Ci obeicywał naprawdę różne rzeczy ( mi dla przykładu wmawiano że przedłużona gwarancja na kolejne lata obejmuje bez wyjątku wszystkie podzespoły ), złote góry np w postaci bredni o fabrycznym LPG montowanym u dealera! natomiast tuż po wyjeździe z salonu rzeczywistość okazuje zię zupełnie inna- dowiadujemy się "tylnymi" dzrzwiami o ograniczeniach gwarancji dla amortyzatorów , szprzęgieł itp) Coś takiego w cywilizowanym kraju na pewno nie przeszłoby! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 No niestety to norma u nas, male pocieszenie ale jednak to to ze nie tylko we Fiacie tak jest - co kolega przeszedl z Fordem to historia. Mnie sie najbardziej podobalo jak zaraz po odebraniu miska wyszla mina z oponami i gostek w ASO mi otworzyl instrukcje na czesci dot. elementow ktore sie zuzywaj, sugerujac ze moge se sam opony zmienic jak mi nie pasuja Wkurzylem sie i mu powiedzialem ze chyba sie na szkoleniu nie douczyl albo ma problemy z czytaniem i rozumieniem bo tam jasno pisze ze gwarancji nie podlegaja czesci ktore podlegaja normalnemu zuzyciu eksplo. a chyba nie sadzi ze po 500 km normalnie opony szlag trafil Ptys omalo czkawki nie dostal Szanowny pan kierownik aso kola wymienil i przy okazji, miedzy wierszami powiedzial ze w zwiazku z ta czescia gwarancji zawsze mozemy sie dogadac, odpukac w innych tematach tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltq Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > nie wejdzie żeby tylko je sprzedać! będzie Ci obeicywał naprawdę > różne rzeczy ( mi dla przykładu wmawiano że przedłużona > gwarancja na kolejne lata obejmuje bez wyjątku wszystkie > podzespoły ), złote góry np w postaci bredni o fabrycznym LPG > montowanym u dealera! nie powiem nie... ale jak kupowalem miska rok temu w Italmocie to zostalem poinformowany na co gwarancja konczy sie kiedy, na co nie ma gwarancji i co jest warta przedluzona gwarancja (5 lat chyba wtedy bylo)... ze lpg powoduje wykluczenie z gwarancji kilku elementow silnika... wiec co jak co, ale naprawde zdazaja sie wyjatki ale raczej potwierdzajace regule (bo u innego dealera juz bylo wszystko pieknie i ladnie i bezproblemowo....) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.