jackko Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 ... były montowane wolnossące silniki Diesla? Wczoraj jechałem za jednym takim, miał z tyłu tylko D, przed wyprzedzaniem raczej redukował bieg sądząc po "dymku" i zaczynał przyspieszać dymiąc jak myśliwiec na dopalaczu, a przyspieszał w takim tempie, że ja na V biegu przy ok 100-110 przyspieszałem równo z nim Czy może to był dup4 nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2006 Sądząc po objawach, to był raczej TDI, ale z rozwaloną turbiną (Paaanie, cud miód malyna, w Niemczech nim dziadek jeździł, nie bity, przebieg 5kkm rocznie ). Coś w rodzaju sadzomiotów na olej z Biedronki Swoją drogą były tam montowane wolnossące jednostki - SDI: http://motonews.pl/services/sea/?op=vmd&cdid=221 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alex19 Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > ... były montowane wolnossące silniki Diesla? > Wczoraj jechałem za jednym takim, miał z tyłu tylko D, przed > wyprzedzaniem raczej redukował bieg sądząc po "dymku" i zaczynał > przyspieszać dymiąc jak myśliwiec na dopalaczu, a przyspieszał w > takim tempie, że ja na V biegu przy ok 100-110 przyspieszałem > równo z nim > Czy może to był dup4 nie ? Na 90% byly same TDI zaczynajace sie od 90 KM do 150 KM. Ale mogli wypuscic jakas limitowana wersje "dla biednych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 Chyba jakoś na początku produkcji był w ofercie Diesel oferowany razem z TDI 90 i 110KM , ewentualnie ktoś chciał "pożyczyć" napis TDI, ale mu nie wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piorkop69 Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > ewentualnie ktoś chciał "pożyczyć" > napis TDI, ale mu nie wyszło trzymał za T i I a zostało tylko D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackko Napisano 18 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > trzymał za T i I a zostało tylko D To i samochód jeździ do D.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uki Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > Wczoraj jechałem za jednym takim, miał z tyłu tylko D, Gdzie to było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackko Napisano 18 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > Gdzie to było? Na trasie Wyszków-Warszawa. A co to ma do rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uki Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > Na trasie Wyszków-Warszawa. A co to ma do rzeczy? Tyle ze to bylem ja Napisze tylko tyle ze wbrew temu co napisales nie redukowalem biegu - stad ten dym poniewaz auto szlo z niskich obrotow jeszcze ponizej zalczenia turbiny, po drugie troszke jest zalany paliwem od dolu a turbina pompuje max dopiero kolo 2,5 kobr. po trzecie maly IC plus kilka KG i odpowiednia temp dają się we znaki dla obciazenia silnika po czwarte z zasady jadac z niemowlakiem i zoną nie cisne na maxa - bo nie. po piąte chetnie zweryfikuje osiągi ktoregoś razu - jak cos zapraszam na priv. Na koniec dla "specjalistow" ktorzy pisza o wyrąbanej turbinie Auto ma 10 kkm i ma 9 m-cy Troche teorii i praktyki. Jezeli td dymi na czarno to ma za duzo paliwa lub nieszczelnosc w dolocie -co wychodzi na to samo, jezeli na niebiesko to winna jest trubina bo puszcza olej przez uszczelniacze. Pozdrawiam i mam nadzieje ze jeszcze sie spotkamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackko Napisano 18 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > Tyle ze to bylem ja Po pierwsze-skąd ta pewność? Koło której godziny tamtędy jechałeś? Po drugie: dlaczego wyprzedzałeś po jakimś czasie, mimo, że można było wyprzedzać wcześniej? W ten sposób musiałem poczekać kilka sznurków z naprzeciwka. > Napisze tylko tyle ze wbrew temu co napisales nie redukowalem biegu - > stad ten dym poniewaz auto szlo z niskich obrotow jeszcze > ponizej zalczenia turbiny, Czyli podczas przyspieszania z niskich obrotów TDI dymi? A początek przyspieszania objawia się puszczeniem większego dymka? > po drugie troszke jest zalany paliwem od dolu a turbina pompuje max > dopiero kolo 2,5 kobr. > po trzecie maly IC plus kilka KG i odpowiednia temp dają się we znaki > dla obciazenia silnika > po czwarte z zasady jadac z niemowlakiem i zoną nie cisne na maxa - > bo nie. Ja jechałem sam i w zasadzie pustym samochodem. Ale jedyne co widziałem w tym samochodzie oprócz kierowcy to palm... A też nie cisnąłem na max-a, wyprzedzałem na V jak pisałem, a nie jeżdżę turbodieslem > po piąte chetnie zweryfikuje osiągi ktoregoś razu - jak cos zapraszam > na priv. Ja nie z tych co się lubią ścigać-ten samochód prawie zawsze jeździ z fotelikiem dziecięcym, to nie wyścigówka a rodzinny d..wóz > Jezeli td dymi na czarno to ma za duzo paliwa lub Ale opisywany przeze mnie samochód miał tylko D, nie miał T nieszczelnosc w > dolocie -co wychodzi na to samo, jezeli na niebiesko to winna > jest trubina bo puszcza olej przez uszczelniacze. A jak turbinę złość weźmie i np prawie się nie kręci? > Pozdrawiam i mam nadzieje ze jeszcze sie spotkamy Wzajemnie Ale ja sporadycznie gazuję, staram się jechać tak, aby dojechać do celu i nie wyprzedzać tak, aby się tego bać, albo kogoś wystraszyć. Mam dla kogo żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uki Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > Po pierwsze-skąd ta pewność? Koło której godziny tamtędy jechałeś? 21 - 22 > Po drugie: dlaczego wyprzedzałeś po jakimś czasie, mimo, że można > było wyprzedzać wcześniej? Bo zona mnie zagadywala > W ten sposób musiałem poczekać kilka sznurków z naprzeciwka. > Czyli podczas przyspieszania z niskich obrotów TDI dymi? A początek > przyspieszania objawia się puszczeniem większego dymka? Taki mam program > Ja jechałem sam i w zasadzie pustym samochodem. > Ale jedyne co widziałem w tym samochodzie oprócz kierowcy to palm... Asus 636N > A też nie cisnąłem na max-a, wyprzedzałem na V jak pisałem, a nie > jeżdżę turbodieslem Ta temp wykancza auta turbo z malymi IC - dobrze ze nie jechales za fordem > Ja nie z tych co się lubią ścigać-ten samochód prawie zawsze jeździ z > fotelikiem dziecięcym, to nie wyścigówka a rodzinny d..wóz Od kąd sa tam koleiny to na gumach 225 czasem potrafi rzucić > Ale opisywany przeze mnie samochód miał tylko D, nie miał T Mam samo D. W poprzedniem aucie TDI mialem znaczek 1. 2 a potem sdi - takie zboczenie > nieszczelnosc w > A jak turbinę złość weźmie i np prawie się nie kręci? Nie ma takiej mozliwosci, chba ze tryb awaryjny no ale wtedy to CC 700 cie zmiazdzy > Wzajemnie > Ale ja sporadycznie gazuję, staram się jechać tak, aby dojechać do > celu i nie wyprzedzać tak, aby się tego bać, albo kogoś > wystraszyć. Mam dla kogo żyć No fakt, dziecko poszerza wyobraźnię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 18 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2006 > Na koniec dla "specjalistow" ktorzy pisza o wyrąbanej turbinie > Auto ma 10 kkm i ma 9 m-cy No bez obrazy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.