Skocz do zawartości

Krótkie pytanko - SSANIE


Rekomendowane odpowiedzi

na czym polega ....jak działa w silniku 1,6 ?????????????

i dlaczego nie odpala na zimnym silniku ????

co to sa (jakie) parametry autoadaptacji ????

wymysli ktos coc ?????

widzi ktos w tym cos złego ????

274176549-exam1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech mnie ktoś skoryguje, ale zasada jest bardzo podobna jak w gaźnikowym, choć rozwiązana technicznie oczywiście inaczej inaczej. W gaźniku ręcznie otwierałeś przepustnicę . Tutaj komputer podaje bardziej wzbogaconą mieszankę, co powoduje utrzymanie wyżyszch obrotów i w konsekwencji mozliwośc równej pracy silnika dopóki nie nabierze optymalnej temperatury. Oczywiście technicznie jest to duzo bardziej skomplikowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niech mnie ktoś skoryguje, ale zasada jest bardzo podobna jak w

> gaźnikowym, choć rozwiązana technicznie oczywiście inaczej

> inaczej. W gaźniku ręcznie otwierałeś przepustnicę . Tutaj

> komputer podaje bardziej wzbogaconą mieszankę, co powoduje

> utrzymanie wyżyszch obrotów i w konsekwencji mozliwośc równej

> pracy silnika dopóki nie nabierze optymalnej temperatury.

> Oczywiście technicznie jest to duzo bardziej skomplikowane

a ma z tym cos wspolnego krokowiec ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ma z tym cos wspolnego krokowiec ???

----jak najbardziej !!! to on jest odpowiedzialny za przedewszystkim jałowe obroty, więc i ich utrzymanie na wyższym poziomie do czasu uzyskania optymalnych dla silnika warunków. Tak jak napisałem wczesniej - sporo elementów jest od siebie współzaleznych i dokładne wyjasnienie tego chyba przerasta moją wiedzę. Ale cos czuje, że masz problem z obrotami ?? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuuuuu.....więc ja znowu ze swoim stałym tekstem pojadę - 1-szy krok to examiner. Jest tam opcja sprawdzania krokowego, zresztą prześledzą, czy np nie masz zbyt ubogiej mieszanki. Potem pozostaje klasyka, czyli swiece i przewody. Ew możesz mieć jeszcze zawaloną przepustnicę. A zwiekszonego apetytu na paliwko nie zaobserowałes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> uuuuuu.....więc ja znowu ze swoim stałym tekstem pojadę - 1-szy krok

> to examiner. Jest tam opcja sprawdzania krokowego, zresztą

> prześledzą, czy np nie masz zbyt ubogiej mieszanki. Potem

wydruk z examu masz wyzej .....

> pozostaje klasyka, czyli swiece i przewody. Ew możesz mieć

> jeszcze zawaloną przepustnicę. A zwiekszonego apetytu na paliwko

> nie zaobserowałes?

swiece i kable ok

apetytu ....na LPG nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Az tak bardzo wzbogacona to nie ze wzgl na katalizator... Ale prawda jest ze na pewno mieszanka nie jest stychometryczna ale to gl przez niedogrzana Sonde ktora do czasu osiagniecia optymalnej temp nie mierzy tlenu w mieszance zbyt dokladnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krokowiec tylko uchyla przepustnicę.A sonda zaczyna działać z opóżnieniem mimo podgrzewania elektrycznego.Wielkością dawki wtrysku steruje komp.Ale z drugiej strony zbiera on informacje z różnych czujników.A te masz dobre jak wynika z examinera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imho pozostaje jeszcze jedno - sprawdzenie ciśnienia na listwie. Ja miałem w pewnym momencie 1Bar a powinno być 3,3-3,5. Oznaczało to nie mniej ni więcej tylko wymianę pompy paliwa. Zresztą w archiwum autokącika są moje błagalne posty o pomoc z pompą ;-). Bo wyniki exama są ok. Autoadaptację moznaby na wszelki wypadek skasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Krokowiec tylko uchyla przepustnicę.A sonda zaczyna działać z

> opóżnieniem mimo podgrzewania elektrycznego.

na poczatku komputer wrecz nie bierze wskazan sady pod uwage...

Wielkością dawki

> wtrysku steruje komp.Ale z drugiej strony zbiera on informacje z

> różnych czujników.

temp. wody, temp/cisnienia powietrza w kol. dolotowym (lub gdzie zainstalowano - przeplywomierza)

A te masz dobre jak wynika z examinera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie przychodzi ci nic pomocnego do głowy ????

mozesz jasniej?

na dworze zero, w garazu pewnie z +8 w warsztacie moze 15 a ciebie dziwi dlaczego pytam czemu temp pomierzona przez twoj samochod dochodzi do 30tu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.