szeryf Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie 34 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie czy te bledy kwalifikuja czujniki do wymiany? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 nikt nie wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
estes Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > 22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie > 34 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie > czy te bledy kwalifikuja czujniki do wymiany? > pozdro Niekoniecznie. Poczytaj moje posty sprzed może kilku miesięcy. Umyłem sobie silnik i efekt ten sam czyli błędy 22, 33, 34 okazało się jednak ze padł sam czujnik pp po prostu zamoczył się (jako jedyny ) po wymianie czujnika autko jak nowe. Koszt 50 zł - używany nowy ok 100-120 zł. Próbowałem dojść potem jakim cudem wyskakiwały zatem błędy poza czujnikiem pp. Doszedłem do wniosku że to taki system naczyn połączonych otóż nieprawidłowa praca przepustnicy i sterowania mieszanką (czujnik pp) powodowała występowanie błędu z cisnieniem w kolektorze. Najprostszym sposobem wg rady kolegi charly'ego ( ) zmierz opór na stykach czujnika pp. Jeżeli na którymakolwiek bedzie 0 to czujnik do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2006 > Niekoniecznie. Poczytaj moje posty sprzed może kilku miesięcy. Umyłem > sobie silnik i efekt ten sam czyli błędy 22, 33, 34 okazało się > jednak ze padł sam czujnik pp po prostu zamoczył się (jako > jedyny ) po wymianie czujnika autko jak nowe. Koszt 50 zł - > używany nowy ok 100-120 zł. > Próbowałem dojść potem jakim cudem wyskakiwały zatem błędy poza > czujnikiem pp. Doszedłem do wniosku że to taki system naczyn > połączonych otóż nieprawidłowa praca przepustnicy i sterowania > mieszanką (czujnik pp) powodowała występowanie błędu z > cisnieniem w kolektorze. > Najprostszym sposobem wg rady kolegi charly'ego ( ) zmierz opór na > stykach czujnika pp. Jeżeli na którymakolwiek bedzie 0 to > czujnik do wymiany. sprawa wyglada tak: nigdy nie widzialem zeby check mi sie swiecil, wiec bledow nie sprawdzalem. (poza tym jakies dwa dni temu robilem reset) poniewaz mam male problemy z gazem chcialem sprawdzic jak auto bedzie sie zachowywc jak odlacze sterownik (stag :/), i tak jak myslalem wyskoczyl blad, ale myslalem ze tylko dot. sondy, a tu jeszcze te dwa. czujnik pp sprawdzalem wczesniej zgodnie z opisem na stronie charly;iego i jest wszystko w normie, dlatego zastanawia mnie skad ten blad, i czy odlaczenie sterownika gazu mialo jakis wplyw na to. z drugiej strony wolalbym zeby jednak ten czujnik byl uszkodzony, bo wtedy auto moze zacznie lepiej chodzic jak go wymienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2006 nikt juz nic mi nie podpowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
estes Napisano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2006 > nikt juz nic mi nie podpowie? To może znowu ja Na gazie to sie znam jak na biologii molekularnej ale skoro masz sterowanie elektroniczne do gazu to z tego co wiem to ono jest po to aby oszukiwało komputer w twoim aucie. A po co to się tylko mogę domyślać zapewne robi go w konia ze auto jedzie na benzynce i/lub oszukuje co do składu mieszanki (ale to tylko moja teoria nie poparta wiedzą ). Wydaje mi sie zatem iż jest to bardzo prawdopodobne że błąd ten mogło wywołać odpięcie sterownika. Komp zgłupiał i stąd error A swoją drogą to chyba jestes pierwszym który wolałby żeby coś było zepsute niż sprawne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2006 > To może znowu ja > Na gazie to sie znam jak na biologii molekularnej ale skoro masz > sterowanie elektroniczne do gazu to z tego co wiem to ono jest > po to aby oszukiwało komputer w twoim aucie. A po co to się > tylko mogę domyślać zapewne robi go w konia ze auto jedzie na > benzynce i/lub oszukuje co do składu mieszanki (ale to tylko > moja teoria nie poparta wiedzą ). > Wydaje mi sie zatem iż jest to bardzo prawdopodobne że błąd ten mogło > wywołać odpięcie sterownika. Komp zgłupiał i stąd error > A swoją drogą to chyba jestes pierwszym który wolałby żeby coś było > zepsute niż sprawne hehe, ale u mnie niby wszystko sprawne a auto nie chodzi tak jak powinno :/ komp od gazu oszukuje kompa w aucie, ale tylko w kwestii sondy i wtryskow, dlatego zastanawiam sie skad te dwa bledy? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 sorki ale musze podtrzymac temat bo jeszcze tego nie rozwiazalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.