stud Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 co może być, jeśli ładowanie działa (14,4V na aku) a kontrolka się żarzy? Regulator i szczotki OK, na kontrolce napięcie jakieś 2,5V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gpondo Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > co może być, jeśli ładowanie działa (14,4V na aku) a kontrolka się > żarzy? Regulator i szczotki OK, na kontrolce napięcie jakieś > 2,5V. to pewnie wypada sprawdzic mostek z diodami GP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > co może być, jeśli ładowanie działa (14,4V na aku) a kontrolka się > żarzy? Regulator i szczotki OK, na kontrolce napięcie jakieś > 2,5V. diody poszły się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jered Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > co może być, jeśli ładowanie działa (14,4V na aku) a kontrolka się > żarzy? Regulator i szczotki OK, na kontrolce napięcie jakieś > 2,5V. Podepne sie pod watek,mam dokladnie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jered Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > diody poszły się a gdzie te diody szukac?i czy warto sie samemu w to bawic,czy lepiej to komus zlecic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > Podepne sie pod watek,mam dokladnie to samo. diody poszły na sex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jered Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > diody poszły na sex Tyle to juz tez wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
75cinek Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > a gdzie te diody szukac? w alternatorku > i czy warto sie samemu w to bawic,czy lepiej to komus zlecic? pewnie ze warto koszt diodek to max ze 2 zl w elektronicznym a jakis fachman to ze 50zl se krzyknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 No diody do altka to nie takie tanie są... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > a gdzie te diody szukac?i czy warto sie samemu w to bawic,czy lepiej > to komus zlecic? Tak to wygląda - znajdziesz bez problemu bo znajdują się one pod czarną obudową z tworzywa z tyłu altka - a co do wymiany to jak masz mocną lutownice to dasz sobie rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QBUS Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > to pewnie wypada sprawdzic mostek z diodami > GP U mnie takie objawy byly jak mi stojan padl . Tez niby wszystko OK, a lampka ladowania sie lekko zazyla. Po tygodniu padlo cale i i juz w ogole nie mialem ladowania. Koszt nowego stojana z robocizna u mojego mechanika to bylo o ile dobrze pamietam jakies 200 zlotych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elkris Napisano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 U Ciebie może być padnięty stojan lub diody wzbudzenia. Niestety trzeba do tego wyjąć alternator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jered Napisano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 > U Ciebie może być padnięty stojan lub diody wzbudzenia. Niestety > trzeba do tego wyjąć alternator. Diody to pewnie mozna przemierzyc,ale stojana raczej juz nie Kiedy moglbym do Ciebie podjechac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 > U Ciebie może być padnięty stojan lub diody wzbudzenia. Niestety > trzeba do tego wyjąć alternator. pewnie stojan, bo regulator z diodami podmieniłem i jest to samo... kurrrna znowu parę stów w plecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jered Napisano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 > pewnie stojan, bo regulator z diodami podmieniłem i jest to samo... > kurrrna znowu parę stów w plecy Czyli w moim przypadku bedzie to samo,czyli stojan.A na dodatek dzis mi wyskoczyl (chyba) problem z pompa paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gozko Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 > Czyli w moim przypadku bedzie to samo,czyli stojan.A na dodatek dzis > mi wyskoczyl (chyba) problem z pompa paliwa Stojan możesz sprawdzić sam. W szerg z uzwojeniem i masą połącz żarówekę 220v/25W. Tak: 220V*------Żarówka z oprawką --->koniec uzwojenia stojana- ten który był przylutowany do zespołu diód, (drugi przewód) po izolacji uzwojeń i masie stojana <-----*220V. Uwaga na możliwość porażenia, trzeba być ostrożnym. Jeśli żarówka się zapali lub będzie się żarzyć - to stojan do wymiany. UWAGA - wcześniej odłącz wszystkie diody (cały zespół prostownika - będziesz mógł je sprawdzić miernikiem - dokładnie) Ta żaróweczka potrafi się żarzyć lub palić pomimo sprawnej instalacji ładującej. Tak można też sprawdzić stan izolacji uzwojenia wirnika (komutator -po działkach i masa . Ktoś kiedyś na forum napisał ż e powinna mieć 3 W, wtedy całość działa prawidłowo. Trochę nagmatwałem, ale jak rozrysujesz te kreski na kartce to będzie łatwe Możesz zaoszczędzić parę złotych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gozko Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 > Stojan możesz sprawdzić sam. W szerg z uzwojeniem i masą połącz > żarówekę 220v/25W. > Tak: 220V*------Żarówka z oprawką --->koniec uzwojenia stojana- > ten który był przylutowany do zespołu diód, (drugi przewód) po > izolacji uzwojeń i masie stojana TROCHĘ się zagamgał rysunek, ale poprawiłem teraz powinien się dobrze wyglądać po otwarciu.. Sorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 3W powinna mieć żaróweczka w desce ta od akumulatora jak ma mniej to się świeci kontrolka po zapaleniu a gaśnie jak się przekroczy ~1500obr/min chodzi o jakieś tam wzbudzenie jakie nie daje słabsza żarówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stud Napisano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 jeśli ktoś ma dostęp do miernika rezystancji izolacji to też można do wykorzystać zamiast żarówki - metoda dużo bezpieczniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opaczek Napisano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2006 mi dziad ladnie zrobil i 80 zl wzial, i sie nie brudzilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gozko Napisano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2006 > mi dziad ladnie zrobil i 80 zl wzial, i sie nie brudzilem "Cysorz to maklawe życie" A czy może "dziad" dużo się narobił i co zrobił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magnac Napisano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2006 Ja też podepnę się pod wątek Z tym, że u mnie żażenie zanika po osiągnięciu pewnych prędkości na poszczególnych biegach Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.