Skocz do zawartości

Dwonię do Pani/Pana w nietypowej sprawie...[EDIT]


el_guapo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ci ja punkty z programu BP PartnerClub w ilości niewystarczającej na superwypaśne DVD marki Panasonix zlosnik.gif, aczkolwiek w ilości zupełnie wystarczającej na np. program Assistance Europe oferowany w ramach współpracy BP z TU Elvia.

Dnia 27.07.2006 wysyłam ja ci na [email protected] pytanie z grupy raczej nietrudnych o treści poniższej:

Witam,

Interesuje mnie usługa Assistance dostępna w ramach programu PartnerClub dostępnego na sieci stacji BP.

Proszę o informację, czy do programu może zostać dołączony samochód osobowy Fiat Bravo 1.6.16v z 1997 roku i z przebiegiem 126.000km?

Jeżeli NIE, to proszę podać warunki jakie powinien spełniać użytkownik pojazdu pożyczonego od członka rodziny o tym samym nazwisku. Czy aby program Assistance był przez TU Elvia respektowany WYMAGANE jest notarialne poświadczenie użyczenia pojazdu?

Z uwagi na to iż do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi, a wyjazd jest za 3 tyg. postanowiłem wydać 0,29+22@Vat i zadzwonić do TU Elvia.... biglaugh.gif

Uprzejma Pani, której nazwisko pominę, na pytanie odnośnie standardów odpowiadania na maile w TU Elvia niewiele mogła powiedzieć...po konsultacji z kimśtam (30sek muzyczki w słuchawce) stwierdziła, że 'nie otrzymałem odpowiedzi bo program współpracy BP i TU Elvia się zakończył icon_eek.gif. Na moją uwagę, iż BP w dalszym ciągu oferuje Assistance za punkty panią zatkało...i powiedziała że musi się skonsultować z kimśtam (30 sek. myzyczki w słuchawce)...Po powrocie na linię z rozbrajającą szczerością powiedziała, że nie wie za bardzo o co chodzi i prosi o telefon za 15 min. jak będzie ktoś bardziej zorientowany... icon_eek.gif

Środek nocy, nawala Ci samochód gdzieś w południowych Węgrzech...jesteś spokojny, masz Assistance w TU Elvia, dzwonisz na numer alarmowy TU Elvia...w myślach już kombinujesz jak spędzisz te 30min. do przyjazdu Pomocy Drogowej...'czar' pryska kiedy Pani po 2 stronie linni mówi że nie wie co zrobić, bo program Assistance 'chyba' już nie działa... sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przecież w PiZetjU nie tak dużo kosztuje, a firma może bardziej

> zaufana..

skoro moze miec za darmo to czemu ma nie skorzystac? przeciez nie wezmie niepotrzebnej mu do niczego wiertarki zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "jesli jest aktualne"

Osoby, które wcześniej "wykupiły" już assistance

będą je posiadały do końca okresu, na jaki wystawiona jest polisa.

Po prostu nie wydają już nowych. Szkoda tylko, że infolinia

nic nie wie dokładnie kto jak gdzie i dlaczego zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> https://www.bppartnerclub.pl/cwa/elvia1.do

A, tutaj jest to w necie ukryte.

Swoją drogą, masz tam regulamin zlosnik.gif

Quote:

Przez pojęcie pojazd rozumie się samochody osobowe

i osobowo-ciężarowe o ładowności do 3,5 tony i liczbie miejsc

pasażerskich nie większej niż 9 (wraz z kierowcą), zaopatrzone

w polskie znaki rejestracyjne, eksploatowane nie dłużej niż 7 lat

i zgłoszone do programu BP assistance


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem ponowine, ta sama Pani (której nazwisko pominę) przełączyła mnie do jeszcze milszego Pana...

Pan poinformował mnie, że program jest nadal oferowany icon_eek.gif (Pani tego nie wiedziała i sugerowała że już Elvia nie współpracuje z BP sciana.gif), ale na 2 część mjego pytania pozostała bez odpowiedzi...Pan zaproponował, że sprawdzi i oddzwoni ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.