kiler_gz Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 ... że mi agent(aisan) zgubił wolne obroty na benzynie. Stało się to jakoś nagle rok temu, po przełączeniu na benzynę nie było wolnych obrotów i gasł na luzie, choć dało się normalnie jeździć. Dziś kolejny raz usiłuję to wyregulować, ale nie umiem. Minimalne obroty bez ssania (bo na ssaniu są, ale również za wysokie) to tak na oko, a raczej ucho... 3000 - zwyczajnie wyje. Poza tym śmierdzi mi w garażu benzyną - myślę, że wylatuje ze spalinami. Pompka paliwa sprawdzona, filtry, świece,przewody WN (jak również podciśnieniowe) w dobrym stanie. Co może być tego przyczyną? Moze jakaś dysza zabrudzna? A może zwyczajnie źle się do tego zabieram?? Tak na marginesie dodam, że na gazie również "zgubił" teraz wolne obroty. Są trochę za wysokie, a po włączeniu świateł, ewentualnie nawiewu spadają i gaśnie. Jak podkręcę i są ok, to po wyłączeniu świateł a zwłaszcza nawiewu strasznie wyje. Do dziś było dobrze, ale znow coś spier*****em. Co z tym zrobić? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiler_gz Napisano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2006 To może inaczej... jak wyregulować obroty biegu jałowego w aisanie, bo w/g książki coś mi to tym razem nie wychodzi. Spada z obrotów i nie działa mechanizm podtrzymujący wolne obroty (czy jak to tam nazwać) - jak to wyregulować?? Jeszcze wczoraj było dobrze. Proszę o pomoc, jeśli ktoś się zna, bo już nie daję rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
green12 Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 Ja mam też szopki z tym gaźnikiem... Może warto podjechać na komputer gdzieś żeby sprawdzili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiler_gz Napisano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > Ja mam też szopki z tym gaźnikiem... Może warto podjechać No właśnie, tylko jak podjechać ?? Ostatnio udało mi się to wyregulować, tylko że chyba zupełnym przypadkiem i teraz za bardzo nie wiem, na której śrubce należy się skupić Może do jutra ktoś mnie naprowadzi, bo znów stracę pół dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frago Napisano 2 Września 2006 Udostępnij Napisano 2 Września 2006 > Ja mam też szopki z tym gaźnikiem... Może warto podjechać na komputer > gdzieś żeby sprawdzili komputer nic nie da, najlepiej to do mechanika zeby sprawdzil sklad spalin i dopiero wtedy regulowac. Jak sie nie ma o tym pojecia to ciezko to cholerstwo ustawic. A jak zaczniesz sam grzebac to bedziesz grzebal w nieskonczonosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 2 Września 2006 Udostępnij Napisano 2 Września 2006 > komputer nic nie da, > najlepiej to do mechanika zeby sprawdzil sklad spalin i dopiero wtedy > regulowac. Jak sie nie ma o tym pojecia to ciezko to cholerstwo > ustawic. A jak zaczniesz sam grzebac to bedziesz grzebal w > nieskonczonosc. dokladnie a jak juz bedziesz u mechaniora to on sam Ci to odpowiednio wyreguluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiler_gz Napisano 2 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2006 Dzwoniłem dziś do mechanika (też ma aisana) i za regulację powiedział 20-30 zł, a to porządna firma:) Ale pomyślałem, ze spróbuję ostatni raz... no i się udało. BJ iPBJ na gazie cacy Ale na benzynie raczej nie polatam. Kiedyś przy okazji może ktoś mi to ustawi. Przy okazji wyczyściłem parownik (wyglądał tak jak w załączniku), przewody gumowe od filtra i gazu, i dotarłem to, i owo papierem wodnym, cofnąłem zapłon, i.... gó*no to dało ) A tak na marginesie - przejrzałem wczoraj szukajkę i faq, i ta regulacja wyglądała u mnie troszkę inaczej niż tam piszą. Jeśli więc ktoś z Was ma aisana bez sondy i zaworu powietrza dodatkowego, to mogą być problemy, tak jak u mnie. Pozdawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frago Napisano 2 Września 2006 Udostępnij Napisano 2 Września 2006 bez sondy jest wlasnie problem, a jak dolozysz do tego gaz jak u Ciebie to... Gratki ze Ci sie udalo, a 30 zl za regulacje u mechanika to nie jest duzo wiec bez wahania bym do niego zaprowadzil jezeli by sie cos dzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.